Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Intervjun slut! Puh!
Tyvärr hade det blivit något fel i systemet och de sökte efter någon som skulle jobba 50% (eller t.o.m mindre) men det stod 100% hos AF. Men jag har personligen inget emot det och hade tänkt jobba mellan 75-90%, för min del beror det högst på min privatekonomi. Sa min förra lön och min handläggare som var med sa att den var väldigt låg, under minimilönen trodde hon Då fick jag dock 100% av lönen.
Han skulle kanske prata med ett par andra kandidater också, men annars verkade det ganska klart fram.
Så det beror helt enkelt på vad min lön skulle bli och min handläggare skulle kolla vad marknadslönen skulle vara, plus så behöver de godkänna praktiken etc. Det skulle ta ett par veckor så vi får väl se vad som händer
Ikväll ska jag hämta hem en guldhamster!
Känner mig glad som en 8-åring, men det är okej.
Lite chockad över att det inte regnar idag och att solen skiner
Började dagen idag med att träna, och på lunchen tog jag en promenad med hundarna. Har en förhoppning om att hästarna hunnit torka såpass att jag kan klippa en eller två ikväll.
Sa nyss något liknade till grannen, har fått sjöutsikt igen.Undrar om man riskerar förhöjt taxeringsvärde om man fått sjötomt?
Den gamla dammen som inte dämts sedan 1909 är full med vatten. Vattenfallet forsar mäktigt. Det brukar strila lite beskedligt.
Rejäl vårflod i januari - det är lite skrämmande