Vad gör vi? Del CLXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste och måste. Försökte hjälpa sonen ifall det skulle komma fram.
Nu tog det en ny vändning och jag fortsätter hantera det imorgon.
Finns så mycket att skriva, men vågar inte, ifall någon känner igen det jag skriver.
Iofs är mycket av det jag skriver saker som ingen annan vet.
Liknande problem men inget jag dryftar offentligt.
 
Vaken och betalat en massa räkningar, tänker dränka mina sorger och åka och bada nu. :up:

Också en typ av utpressning, en av hundarna står i sovrummet och fiser när jag inte genast klev upp och släppte ut dem. :yuck:
 
Senast ändrad:
Har egentligen semester. Eller ska vi vara noggranna så är jag ledig imorgon och övermorgon och har semester från fredag.
Ska dock ta ett pass övertid imorgon natt. Fint till januari-lönen. Tror att jag avslutar året med 336 timmar övertid :rofl: (Då har jag dessutom varit i princip spärrad sedan augusti.)

Nu har jag precis ätit kvällsmat och kollar på dagens storslalom :)
Beror övertiden pga att det fattas personal eller sjukdom band personal?
Finkan här i stan har svårt att få ihop personal hela tiden.
 
Har egentligen semester. Eller ska vi vara noggranna så är jag ledig imorgon och övermorgon och har semester från fredag.
Ska dock ta ett pass övertid imorgon natt. Fint till januari-lönen. Tror att jag avslutar året med 336 timmar övertid :rofl: (Då har jag dessutom varit i princip spärrad sedan augusti.)

Nu har jag precis ätit kvällsmat och kollar på dagens storslalom :)
Förresten. Hur är dammsugaren du köpte? Vi har sneglat lite på den nämligen. Men vill ju veta om den är bra eller inte.
 
Är det någon mer än jag som tittar på nattryttarna?
Vilket jävla svin alltså! Som skådis hade jag inte ens velat ha rollen för risken måste vara stor att man får stryk på stan trots att man bara är skådespelare
Haha, jag har inte börjat kolla på serien. Tänkte streema den en dag. Men jag tänkte exakt som du. Vem vill ha svinrollen?? Men serien verkar bra bra annars.
Vi får se när vi kan kolla på den.
 
Nix, det går inte heller utanför Sverige.
Jo, men visst går det. Har en bekant som bor i Ungern. Hon kollar nyhetsmorgon varje dag.
Du måste bara ladda ner något som jag inte kommer på just nu vad det heter. Men datorn lixom tror att du är i Sverige och då kan du titta sen.

VPN heter det ja.
 
Man kan ju tydligen skaffa någon sådan där VPN, men jag har ingen lust att betala för det för en enda kort serie och jag vet inte ens om det funkar. Då skulle jag hellre köpa en månad hos Cmore. :)
Jag hade nog siktat på Cmore i första hand. Men kolla först om det verkligen funkar.
 
Man kan ju tydligen skaffa någon sådan där VPN, men jag har ingen lust att betala för det för en enda kort serie och jag vet inte ens om det funkar. Då skulle jag hellre köpa en månad hos Cmore. :)

Som BBC (fast tvärt om) 😭
Hade så gärna sett ”Christmas Carole” I jul - av förklarliga skäl :angel:

Jag säger bara Browsec :angel: Jag använde den när jag tittade på OS på BBC pga de hopplösa svenska kommentatorerna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har drivor av läkemedelsförpackningar som jag vill bli av med. Men på kartongerna står mitt namn och födelsedatum. Därför är jag...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 741
Senast: Görel
·
Hemmet Vi eldar och det resulterar i att allt har en svart hinna över sig. Jag har en gammal Josef Frank lampa med linskärmar som är ordentligt...
Svar
4
· Visningar
313
Senast: Saigon
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 608
Mat Någon som kan rekommendera ett bra recept på pizzasallad som inte är alltför syrlig? Jag gillar oftast pizzasallad men ibland blir jag...
Svar
8
· Visningar
345

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp