Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lärde mig grunderna som barn, sedan har Youtube lärt mig resten. I perioder är jag stick-tokig..Har kommit på att jag vill lära mig sticka. Måste kolla upp lite hur man gör... Känns som om det inte borde vara extremt svårt ändå?
Har kommit på att jag vill lära mig sticka. Måste kolla upp lite hur man gör... Känns som om det inte borde vara extremt svårt ändå?
Klart du klarar det!Om jag ens klarar av det
Tack snälla du, så fint sagt!Det finns inget att säga som inte låter för lite. Jag beklagar. Utan att känna dig så verkar du vara en fin människa som är värd så mkt bättre. (Ja det är väl alla människor men du fattar vad jag menar hoppas jag.)
Måste och måste. Försökte hjälpa sonen ifall det skulle komma fram.Måste du verkligen berätta för pappan vad din son gjort? Kan det inte räcka med att du vet?
HärÄr det någon mer än jag som tittar på nattryttarna?
Vilket jävla svin alltså! Som skådis hade jag inte ens velat ha rollen för risken måste vara stor att man får stryk på stan trots att man bara är skådespelare
Jag har sett den och det är hemskt att sånt händer.Är det någon mer än jag som tittar på nattryttarna?
Vilket jävla svin alltså! Som skådis hade jag inte ens velat ha rollen för risken måste vara stor att man får stryk på stan trots att man bara är skådespelare
Jag vill så gärna se den, men cmore går tydligen inte i UK.Är det någon mer än jag som tittar på nattryttarna?
Kan du se tv4 playJag vill så gärna se den, men cmore går tydligen inte i UK.
Nix, det går inte heller utanför Sverige.Kan du se tv4 play