Vad gör vi? Del CLXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har kommit på att jag vill lära mig sticka. Måste kolla upp lite hur man gör... Känns som om det inte borde vara extremt svårt ändå?

Inte alls svårt!
Rekommenderar att börja med tjockt garn och tjocka stickor - då ser man resultst snabbt vilket är uppmuntrande.

Mössor är kul att sticka av samma orsak - tar inte så långt innan mam har något redo att användas!
 
Har egentligen semester. Eller ska vi vara noggranna så är jag ledig imorgon och övermorgon och har semester från fredag.
Ska dock ta ett pass övertid imorgon natt. Fint till januari-lönen. Tror att jag avslutar året med 336 timmar övertid :rofl: (Då har jag dessutom varit i princip spärrad sedan augusti.)

Nu har jag precis ätit kvällsmat och kollar på dagens storslalom :)
 
Måste du verkligen berätta för pappan vad din son gjort? Kan det inte räcka med att du vet?
Måste och måste. Försökte hjälpa sonen ifall det skulle komma fram.
Nu tog det en ny vändning och jag fortsätter hantera det imorgon.
Finns så mycket att skriva, men vågar inte, ifall någon känner igen det jag skriver.
Iofs är mycket av det jag skriver saker som ingen annan vet.
 
Ska göra ett milt blekbad för håret och sedan piska upp färgerna lite igen tänkte jag. Jag ska ut på resturang med föräldrarna senare i veckan och jag blir alltid så nervös över att gå ut bland folk. Pigg i håret kan dock hjälpa! Var tvungen att inventera skåpet för att se vad jag hade hemma, och jag tror jag har så det räcker. Annars går det ju alltid färga svart. 😅
 
Tog ut pållan på en promenad med lite klättring- nyttig och skön motion för oss båda och tänka sig att solen kom fram 😍. Pigg häst I blåsten; först slängde hon sig runt pga nått jag inte uppfattade, sen i skogen snavade jag till men återfick balansen vid ett dike pållan bestämde sig för att hoppa över men missbedömde lite och landade på vägrenen och höll nästan på att fara omkull 🙃. Sen på vägen hem kom grabbarna (hingstar och valacker) farande i galopp så då kasta hon sig runt igen 😅, roliga häst 😃🥰. Nehej, varit en skön dag men nu verkligen sovtajm!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har drivor av läkemedelsförpackningar som jag vill bli av med. Men på kartongerna står mitt namn och födelsedatum. Därför är jag...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 741
Senast: Görel
·
Hemmet Vi eldar och det resulterar i att allt har en svart hinna över sig. Jag har en gammal Josef Frank lampa med linskärmar som är ordentligt...
Svar
4
· Visningar
313
Senast: Saigon
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 608
Mat Någon som kan rekommendera ett bra recept på pizzasallad som inte är alltför syrlig? Jag gillar oftast pizzasallad men ibland blir jag...
Svar
8
· Visningar
345

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp