Äter glass och tittar på elden i kaminen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så många lediga dagar och det är inte ens OS?
Tack själv för trevligt sällskap.Hemkommen efter en liten shoppingrunda med @Tranan på Costco. Passade på att provsmaka det som det bjöds på och handlade lite. Svårt att veta vad man ska köpa då det mesta är amerikanska märken och jag har inte lust att köpa storpack om jag inte skulle tycka om det.
Trevligt shoppingsällskap.
@hastflicka Kikki har haft en tv-show i Nashville som sändes över hela usa. Hon är även hedersmedborgare i Nashville.
Inte så allmänt känt kanske.
Men man få såklart ogilla hennes musik ändå.
Hon kanske sjöng annorlunda på den tiden
Mm, jag börjar också misstänka det Inte för att Arran lär ha så mycket bättre väder, tvärtom, men där har de i alla fall ingen häst som de måste ut och ta hand om!Det var därför de åkte bort.....
Kan du inte prata med pappan om det? Dvs att sonen är rädd och orolig över hans långdragna och överdrivna(?) reaktioner?Orolig. Sonen tog ett rätt ogenomtänkt, dåligt beslut (eller faktiskt helkorkat) och vi har pratat om det.
Tyvärr måste jag berätta för hans pappa också, och känner mig rädd för vad konsekvenserna blir för sonen. Hans pappa har en viss tendens att reagera väldigt mycket, väldigt länge och mer än rimligt.
Märker att sonen är orolig och har ont i magen.
Konsekvenser är väl rimligt men det gäller arg det är rimligt. Och barnen ska ju helst känna att de kommer berätta saker för sina föräldrar utan att det blir för obehagligt.Orolig. Sonen tog ett rätt ogenomtänkt, dåligt beslut (eller faktiskt helkorkat) och vi har pratat om det.
Tyvärr måste jag berätta för hans pappa också, och känner mig rädd för vad konsekvenserna blir för sonen. Hans pappa har en viss tendens att reagera väldigt mycket, väldigt länge och mer än rimligt.
Märker att sonen är orolig och har ont i magen.
Du är Så. Ägd...Vill men kan inte röra mig pga är en madrass för sovande katter.
Utan att säga för mycket, så är det ändå så att han är en rätt obehaglig människa..Konsekvenser är väl rimligt men det gäller arg det är rimligt. Och barnen ska ju helst känna att de kommer berätta saker för sina föräldrar utan att det blir för obehagligt.