Usch så trist. Hoppas att din son vet det såpass mkt att han inte far för illa.Utan att säga för mycket, så är det ändå så att han är en rätt obehaglig människa..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch så trist. Hoppas att din son vet det såpass mkt att han inte far för illa.Utan att säga för mycket, så är det ändå så att han är en rätt obehaglig människa..
Det finns inget att säga som inte låter för lite. Jag beklagar. Utan att känna dig så verkar du vara en fin människa som är värd så mkt bättre. (Ja det är väl alla människor men du fattar vad jag menar hoppas jag.)Jo, han vet. Och jag hoppas att han en dag vågar slå sig fri. Nu säger han mer att han "skiter i vad pappa gör", men någonstans är det inte sant.
Socialförvaltningen har varit inblandade vid flera tillfällen, men inte gjort något (eftersom det inte förkommer fysiskt våld).
Och sonen väljer att vara hos sin pappa och vill inte prata om varför.
Jag har gått i terapi och är diagnostiserad med PTSD pga vad han utsatte mig för.
Hoppas ni får en härlig semester!Förklaringen är att jag på lördag åker på skidsemester i Branäs
Amerikansk C&W är ju toppen !Well, jag ar ocksa MYCKET petig med western musik, det ar inte mycket jag gillar av det och darfor har jag ocksa MYCKET dalig kannedom om artisterna innom omradet.
Tur det är långt till grötlandet.Idag har jag tagit hjälp av grannens 18 åriga dotter som bärhjälp, så nu ser mitt garage ok ut och det går att komma in i "bagdad" aka gästhuset, dock ska man inte tro att man ska få tag i något lätt eller utan att behöva flytta en massa saker,men man ser golvet bitvis,så nu kan jag i alla fall få ut golvet som ska lägga sig i sovrummet (eller ja jag får väl hjälpa till) och jag kommer även åt mosaiken som ska upp på köksväggen + det nya ekstaketet som ska vara fallskydd uppe i trappan istället för heltäckta fallskydd så hoppas det blir ljusare i trappen.
Sen är det dags att börja bära ut o flytta runt saker här inne. Pust!
Måste du verkligen berätta för pappan vad din son gjort? Kan det inte räcka med att du vet?Jo, han vet. Och jag hoppas att han en dag vågar slå sig fri. Nu säger han mer att han "skiter i vad pappa gör", men någonstans är det inte sant.
Socialförvaltningen har varit inblandade vid flera tillfällen, men inte gjort något (eftersom det inte förkommer fysiskt våld).
Och sonen väljer att vara hos sin pappa och vill inte prata om varför.
Jag har gått i terapi och är diagnostiserad med PTSD pga vad han utsatte mig för.
Dags att löpa snart då under rean.....Jag hoppas ingen har köpt tesla aktier. De fortsätter att störtdyka, 400USD i början av 2022 till 113USD nu.
Åh, du har kukänglarna Eller kukluciatåget. Nåväl vilket som
Från den vinkeln ser det inte ut som en katt....
Styrde en till Mar a Lago lolTänkte lägga mig men hittade en leksak.
https://neal.fun/asteroid-launcher/
Från den vinkeln ser det inte ut som en katt....