Vad gör vi? Del CLXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så jag har en riktig dum ide som jag blev inspirerad av en artikel.
Köpa ett flygplan som är skrotad och göra en bostad av den.
Ok jag ska gå lägga mig, ha det bra alla.
Varför är den idéen dum?
Var det inte i Malmö studenter bodde i tågkupé vagnar?
 
Fullt begripligt! :D Och alltså, det är ju inte dyrt så det kan vara värt trots att det bara är en ensam serie jag vill titta på. Jag litar bara aldrig på att jag faktiskt kan avsluta sådana där kontrakt när jag vill.
Det brukar vara lätt att avsluta.
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Såg att P4 har intervjuat någon som varit ute och tältat/vandrat i 3 år. Önskar verkligen att jag kunde göra detsamma, men eh.. mat och pengar? Ska nog försöka se till att vara ute åtminstone en natt varje vecka nästa år så länge det är tillräckligt varmt ute (och inte ösregnar konstant). Det är iaf genomförbart.
 
Är det någon mer än jag som tittar på nattryttarna?
Vilket jävla svin alltså! Som skådis hade jag inte ens velat ha rollen för risken måste vara stor att man får stryk på stan trots att man bara är skådespelare
Jag fixar det inte, jag läste boken Händelser på hästgården och det kröp under skinnet. Det hade kunnat varit jag, inte där men någon annanstans, men jag klarade mig. Men jag förstår precis hur man kan hamna där och inte kunna ta sig därifrån.
 
Såg att P4 har intervjuat någon som varit ute och tältat/vandrat i 3 år. Önskar verkligen att jag kunde göra detsamma, men eh.. mat och pengar? Ska nog försöka se till att vara ute åtminstone en natt varje vecka nästa år så länge det är tillräckligt varmt ute (och inte ösregnar konstant). Det är iaf genomförbart.
Det låter ju rent hemskt, tycker jag.... 🙈 Jag är nog alldeles för bekväm för något sådant!
 
Jag fixar det inte, jag läste boken Händelser på hästgården och det kröp under skinnet. Det hade kunnat varit jag, inte där men någon annanstans, men jag klarade mig. Men jag förstår precis hur man kan hamna där och inte kunna ta sig därifrån.
Jag var där en gång och sen aldrig mer. Otroligt obehaglig stämning i stallet så jag gick iväg och återkom aldrig. Ren tur.
 
Det låter ju rent hemskt, tycker jag.... 🙈 Jag är nog alldeles för bekväm för något sådant!
Haha! Det kan vara väldigt bekvämt att tälta, förutsatt att man har bra utrustning och håller sig torr och varm. Jag har uppblåsbart liggunderlag istället för att ha sånt där hemskt, hårt skumgummiliknande. Bara det gör en otrolig skillnad för sömnkvaliteten, och för mig finns det inget härligare än att vakna upp på morgonen i tältet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har drivor av läkemedelsförpackningar som jag vill bli av med. Men på kartongerna står mitt namn och födelsedatum. Därför är jag...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 741
Senast: Görel
·
Hemmet Vi eldar och det resulterar i att allt har en svart hinna över sig. Jag har en gammal Josef Frank lampa med linskärmar som är ordentligt...
Svar
4
· Visningar
313
Senast: Saigon
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 606
Mat Någon som kan rekommendera ett bra recept på pizzasallad som inte är alltför syrlig? Jag gillar oftast pizzasallad men ibland blir jag...
Svar
8
· Visningar
345

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp