Ah, men det är ju också en vpn.Jag säger bara Browsec Jag använde den när jag tittade på OS på BBC pga de hopplösa svenska kommentatorerna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah, men det är ju också en vpn.Jag säger bara Browsec Jag använde den när jag tittade på OS på BBC pga de hopplösa svenska kommentatorerna.
Varför är den idéen dum?Så jag har en riktig dum ide som jag blev inspirerad av en artikel.
Köpa ett flygplan som är skrotad och göra en bostad av den.
Ok jag ska gå lägga mig, ha det bra alla.
Ah, men det är ju också en vpn.
Inte för Sverige tyvärr. Bara för typ fyra länder.Ja, men den är gratis.
Inte för Sverige tyvärr. Bara för typ fyra länder.
Fullt begripligt! Och alltså, det är ju inte dyrt så det kan vara värt trots att det bara är en ensam serie jag vill titta på. Jag litar bara aldrig på att jag faktiskt kan avsluta sådana där kontrakt när jag vill.Aha, så drygt. Av förklarliga skäl kollade jag inte det
Men att de ligger och sover timtal det är godtagbart. Mvh den här matten som hade sällskap vid maten igår av en katt godisgris låg uppe och sov. Matte var elak och tog fram skinka och matade Queen med 5-10 bitar.Isis använder min mage som trampolin när hon tycker jag sovit för länge
Det brukar vara lätt att avsluta.Fullt begripligt! Och alltså, det är ju inte dyrt så det kan vara värt trots att det bara är en ensam serie jag vill titta på. Jag litar bara aldrig på att jag faktiskt kan avsluta sådana där kontrakt när jag vill.
Förutsatt att man kommer ihåg detDet brukar vara lätt att avsluta.
Det var den detaljen med.Förutsatt att man kommer ihåg det
Jag fixar det inte, jag läste boken Händelser på hästgården och det kröp under skinnet. Det hade kunnat varit jag, inte där men någon annanstans, men jag klarade mig. Men jag förstår precis hur man kan hamna där och inte kunna ta sig därifrån.Är det någon mer än jag som tittar på nattryttarna?
Vilket jävla svin alltså! Som skådis hade jag inte ens velat ha rollen för risken måste vara stor att man får stryk på stan trots att man bara är skådespelare
Det låter ju rent hemskt, tycker jag.... Jag är nog alldeles för bekväm för något sådant!Såg att P4 har intervjuat någon som varit ute och tältat/vandrat i 3 år. Önskar verkligen att jag kunde göra detsamma, men eh.. mat och pengar? Ska nog försöka se till att vara ute åtminstone en natt varje vecka nästa år så länge det är tillräckligt varmt ute (och inte ösregnar konstant). Det är iaf genomförbart.
Jag var där en gång och sen aldrig mer. Otroligt obehaglig stämning i stallet så jag gick iväg och återkom aldrig. Ren tur.Jag fixar det inte, jag läste boken Händelser på hästgården och det kröp under skinnet. Det hade kunnat varit jag, inte där men någon annanstans, men jag klarade mig. Men jag förstår precis hur man kan hamna där och inte kunna ta sig därifrån.
Haha! Det kan vara väldigt bekvämt att tälta, förutsatt att man har bra utrustning och håller sig torr och varm. Jag har uppblåsbart liggunderlag istället för att ha sånt där hemskt, hårt skumgummiliknande. Bara det gör en otrolig skillnad för sömnkvaliteten, och för mig finns det inget härligare än att vakna upp på morgonen i tältet.Det låter ju rent hemskt, tycker jag.... Jag är nog alldeles för bekväm för något sådant!