Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sådana liggunderlag hade vi också men...nej... Jag skulle nog behöva åka på "glamping" om det skulle funka för mig....Haha! Det kan vara väldigt bekvämt att tälta, förutsatt att man har bra utrustning och håller sig torr och varm. Jag har uppblåsbart liggunderlag istället för att ha sånt där hemskt, hårt skumgummiliknande. Bara det gör en otrolig skillnad för sömnkvaliteten, och för mig finns det inget härligare än att vakna upp på morgonen i tältet.
Vi hade så före jul också. SÅ många sjuka....Samma visa idag. Det skulle komma 11 barn. Tror det blir 4.
Beror övertiden pga att det fattas personal eller sjukdom band personal?
Finkan här i stan har svårt att få ihop personal hela tiden.
Förresten. Hur är dammsugaren du köpte? Vi har sneglat lite på den nämligen. Men vill ju veta om den är bra eller inte.
Lycka till!Vilar lite efter badet och hämtat halm till hästarna. Slängde in nästan all halm i vindskyddet men de fick även dela på en som tilltugg + jag sparade två till hönsen. Ska strax åka och lämna tillbaka släpet och sen in till Uppsala på en lunchdejt. Får se hur det blir, är lite skeptisk till de som kallar sig kristna + att hans fd sambo sedan 25 år dog för två år sedan.