Vad gör vi? Del CLXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Drar mig :sleep:
Nåt skit i kroppen har man kanske, red igår och har nu sovit 8.5 timmar och är helt mör. Ser fram emot att göra väldigt lite idag.
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Haha! Det kan vara väldigt bekvämt att tälta, förutsatt att man har bra utrustning och håller sig torr och varm. Jag har uppblåsbart liggunderlag istället för att ha sånt där hemskt, hårt skumgummiliknande. Bara det gör en otrolig skillnad för sömnkvaliteten, och för mig finns det inget härligare än att vakna upp på morgonen i tältet.
Sådana liggunderlag hade vi också men...nej... Jag skulle nog behöva åka på "glamping" om det skulle funka för mig.... ;)
 
Försöker uppbåda energi för att åka in till byn och handla.

Har vaknat otaliga gånger inatt, både pga hosta och pga täta bihålor 🤧 = trött och seg, men att leva på luft funkar ju inte.
 
Senast ändrad:
Vädret är urtråkigt men jag måste nog faktiskt åka till stallet nu :cautious:
På vägen hem ska jag en snabbis till Willys. Behöver dock inte särskilt många saker så det bör gå raskt.
Sen duscha, äta något och sova inför nattjobb.
 
Del 951 av tranan letar nytt boende.
1672219014446.webp

Vad tror ni om denna 4:a?
Den är större än vad jag har tänk mig men jag gillar läget.
 
Vilar lite efter badet och hämtat halm till hästarna. Slängde in nästan all halm i vindskyddet men de fick även dela på en som tilltugg + jag sparade två till hönsen. Ska strax åka och lämna tillbaka släpet och sen in till Uppsala på en lunchdejt. Får se hur det blir, är lite skeptisk till de som kallar sig kristna + att hans fd sambo sedan 25 år dog för två år sedan. 😟
 
Vilar lite efter badet och hämtat halm till hästarna. Slängde in nästan all halm i vindskyddet men de fick även dela på en som tilltugg + jag sparade två till hönsen. Ska strax åka och lämna tillbaka släpet och sen in till Uppsala på en lunchdejt. Får se hur det blir, är lite skeptisk till de som kallar sig kristna + att hans fd sambo sedan 25 år dog för två år sedan. 😟
Lycka till!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har drivor av läkemedelsförpackningar som jag vill bli av med. Men på kartongerna står mitt namn och födelsedatum. Därför är jag...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 741
Senast: Görel
·
Hemmet Vi eldar och det resulterar i att allt har en svart hinna över sig. Jag har en gammal Josef Frank lampa med linskärmar som är ordentligt...
Svar
4
· Visningar
313
Senast: Saigon
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 606
Mat Någon som kan rekommendera ett bra recept på pizzasallad som inte är alltför syrlig? Jag gillar oftast pizzasallad men ibland blir jag...
Svar
8
· Visningar
345

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp