Hungrig kanske. Fast det har varit så här hela hösten. Har kanske dålig cirkulation i kroppen.Sjuk/trött/hungrig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hungrig kanske. Fast det har varit så här hela hösten. Har kanske dålig cirkulation i kroppen.Sjuk/trött/hungrig?
Det är covid. Så jävla surt att hon vågade gå på EN grej, för första gången på över 2,5 år… och så får hon covid!Nej men varför ska saker någonsin gå som planerat? Sitter just nu i bilen och väntar på mamma som är inne och tar covid-test. Jäkla skit covid Mamma har ju varit mer eller mindre helt isolerad i 2,5 år, men så i slutet av förra veckan var hon med på jobbets utvecklingsdagar. Givetvis var det någon där som fått covid och givetvis har mamma blivit sjuk nu (därav covid testet)
Säg vad man vill om att mamma var med på utvecklingsdagarna. Men så jäkla typiskt att hon gjorde EN grej efter att ha undvikit allt i över 2 år och knappt ens gått in på ICA… och sen får hon (kanske) covid från den där enda saken
Utöver det så har mammas bil gått i strejk också. Dvs batteriet har dött. Det har typ blivit en årlig grej att hennes bil går i strejk i mitten av december, så vi var visserligen förberedda i år, men ändå. Iom att hon inte kan åka kollektivt pga infektionskänslighet efter njurtransplantation så är bilen enda sättet hon kan ta sig till platser (platser = jobbet och sjukhuset). Batteriet är visserligen enkelt åtgärdat men KRÅNGEL. Kan inte saker bara flyta på?
Jaja. Jag är i alla fall ledig idag och det är bara två skoldagar kvar tills jullovet. Jag läääängtar!
Testa att vara utan vatten och ha hästar.... Men, halleluja, vårt vatten är tillbaka nu !!Var uppe i vid 7, åt frukost och matade + rastade hundarna. Sedan somnade jag visst i soffan igen. Drömde två gånger att jag var vaken, vilket blev lite förvirrande, men nu är jag vaken på riktigt och det är SÅ skönt att ha fått sova massor.
Idag är vattnet avstängt här hemma, lite dålig tajming för mig, men ska passa på att handla lite och låna toa när jag är iväg Har hällt upp vatten i hinkar m.m. hemma men ja... Helt galet egentligen hur mycket vatten som kan gå åt varje dag i en lägenhet. Det är mycket enklare att vara ute på vandring så sett.