https://www.instagram.com/p/CmW3QcTjIvC/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
(Skryter lite över mig själv )
(Skryter lite över mig själv )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skridskor hade jag nog föredragitHemma och mycket tacksam för de nyinköpta broddarna Visa bifogad fil 108349
Vad märkligt!Köpt nästa års almanacka. Tillhör den krympande resten kalenderbärare.
Den här gången fick jag vad jag ville ha. En med dagarna från vänster till höger. Inte uppifrån och ner. Min hjärna kan inte tänka så.
Den annars så trevlig försäljaren krånglade till det förra året. Jag kom till kassan och hon säger snabbt -OJ en i skinn,jag springer och byter. Jag han inte hejda henne och skämdes för att be henne byta tillbaka när hon återkom till disken med ett vänligt leende. Så jag gick hem med en i plast
Den här gången sa hon tvekande- den kostar 219 kr. Japp sa jag snabbt. Och fick köpa den. Så nu har jag åter en skinnalmanacka
Hjälper broddar när det är sån is. Det tycker inte jag.Hemma och mycket tacksam för de nyinköpta broddarna Visa bifogad fil 108349
Tyvärr enda bokhandeln i vå lilla stad. Den är dessutom bra så jag vill stödja den. Men jag antar att jag ser ut som en uteliggare eller nåt.....Oj, vilken konstig försäljare! Något sådant hade gjort mig så sur att jag vägrat komma tillbaka Varför tar hon för givet att du inte vet vad du vill ha och dessutom får för sig att byta det du tagit till kassan utan att ens fråga först?!
För mig var det en stor skillnad och gjorde att jag kom hem oskaddHjälper broddar när det är sån is. Det tycker inte jag.
Hade allvarliga funderingar emellanåtSkridskor hade jag nog föredragit
Tyvärr inte!Funderar på om en del av utbildningen till ridlärare innefattar kadrilj
Tråkigt. Min ridlärare är fantastisk på att leda kadrilj och det blir alltid så bra. Är ju vansinnigt kul när allt funkar !Tyvärr inte!
Så klart! Finns inget bättre sätt att lära sig avstånd, förhållningar, ridvägar, halvhalter och dyl en väl utförd kadrilj är så vackert att se och en kvarleva från när armen spelade roll i ridkonsten.Funderar på om en del av utbildningen till ridlärare innefattar kadrilj