Redan flera sjuka och VAB inför imorgon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du gått över till att jobba mer nätter nu eller är det bara tillfälligt?Jag har hela natten känt mig pigg. Förhoppningsvis kan det hålla i sig de kommande tre nätterna
Har du gått över till att jobba mer nätter nu eller är det bara tillfälligt?
Låter gott. Läste lite fort och var väl påverkad av paketinslagningen ovanför, så jag tyckte först att du hade SLAGIT in ett paket med de ingredienserna. Lät rätt mysko att göra så....Men! Jag har slängt in ett paket med brysselkål, maple bacon, kastanjer och honungssmör i ugnen och det ska bli roligt! Jag har aldrig provat rostade kastanjer förut.
Då var det du i stallet! Blev lätt undrande över att det såg ut som du men med fel hårfärgHemma efter jobbet, tankning och stallet. Nu ska jag duscha och äta något litet innan det är sovdags
Håller med; jäkla skitväder när det var så underbart!Trött idag. Ska bli skönt med lite julledigt snart. Grått, trist och regnigt ute också, den fina kalla vintern försvann. Men ska försöka pigga upp mig med ett träningspass med ena hästen på min lunchrast sen
Började dagen i gymmet, rätt skönt faktiskt, att ha det gjort direkt på morgonen.
Håller med; jäkla skitväder när det var så underbart!