Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok. Jag rör mig väl annorlunda för för mig är det inte nog.För mig var det en stor skillnad och gjorde att jag kom hem oskadd
Dock är den väldigt omtyckt av en del hundar... Mina föräldrars hund ÄLSKAR Rex.....I brist på annat tittar jag på Hudson och Rex. HU så dålig den är!! Stereotypa könsroller, svagt skådespeleri och inget samspel alls med hunden.
Jag tycker att den är mysig.I brist på annat tittar jag på Hudson och Rex. HU så dålig den är!! Stereotypa könsroller, svagt skådespeleri och inget samspel alls med hunden.
Update: Fick en snilleblixt och visade dem vädret innan jag klädde på oss tjugotusen lager. De tog en snabbkiss och vände. Har fixat lite godissök inomhus åt dem istället så nu sniffas det högljutt i alla hörn och vrår.Försöker förklara för hundarna att det är världens usch-väder ute med snöblandat regn eller hagel eller nåt annat hemskt och blött och kallt. Men Whippishen vill ut och det går nog inte att skjuta på det längre.
Anar att han kommer vägra i dörren sen dock.
Mamma högrisk patient ligger inlagd i Linköping från idag och förhoppningsvis 4-5 dagar. Konstaterad corona. De enda hon typ träffar är hemtjänsten och mina bröder.....Det är covid. Så jävla surt att hon vågade gå på EN grej, för första gången på över 2,5 år… och så får hon covid!
Iom förlängd karantän för organtransplanterade så kan vi redan nu ställa in julfirandet. Jag och min bror får givetvis fira jul ändå, men vi skulle egentligen firat med både mamma och pappa men det blir det givetvis inte nu. Så ja, det suger… men vi kommer respektera karantänen ändå.
Köp en till mig o slå in!Buuhuuuäää, nu har jag sakta och omständigt slagit in den enda julklappen som ska slås in i år
Jag älskar att slå in julklappar