Usch, det låter faktiskt värre. Inte för att jag minns nu hur mycket vatten en häst dricker per dag, men vet att det är mycket!Testa att vara utan vatten och ha hästar....Men, halleluja, vårt vatten är tillbaka nu
!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Usch, det låter faktiskt värre. Inte för att jag minns nu hur mycket vatten en häst dricker per dag, men vet att det är mycket!Testa att vara utan vatten och ha hästar....Men, halleluja, vårt vatten är tillbaka nu
!!
Exakt hur mycket det dricker vet jag inte heller, men en 20-25 liters dunk går åt rätt snabbt..... Vi hämtade tre stycken igår eftermiddag och hann väl göra av med två tills i förmiddags när rörmokaren kom ut.Usch, det låter faktiskt värre. Inte för att jag minns nu hur mycket vatten en häst dricker per dag, men vet att det är mycket!
Jag älskar biblioteketÅ andra sidan kändes det nu extra fint att bara asa ihop böcker om hästar och trädgård och historia och så mycket enklare när det funkar att lämna på alla bibliotek jag har i närheten, även grannkommunernas. Reclaim the lånebok.![]()
Bly är faktiskt rätt svarSå nu har jag varit och köpt ett nytt batteri och herregud vad tungt ett bilbatteri är!Vad har de lagt där i? Bly? Sten? Berg? Tegel?
![]()
Nu ska jag hem och leka bilmekaniker, får se hur det går
(Har tack och lov stöd av en familjekompis till oss som kan mycket mer om fordon än vad jag kan, så det ska nog gå bra)
Oj, vilken konstig försäljare! Något sådant hade gjort mig så sur att jag vägrat komma tillbakaKöpt nästa års almanacka. Tillhör den krympande resten kalenderbärare.
Den här gången fick jag vad jag ville ha. En med dagarna från vänster till höger. Inte uppifrån och ner. Min hjärna kan inte tänka så.
Den annars så trevlig försäljaren krånglade till det förra året. Jag kom till kassan och hon säger snabbt -OJ en i skinn,jag springer och byter. Jag han inte hejda henne och skämdes för att be henne byta tillbaka när hon återkom till disken med ett vänligt leende. Så jag gick hem med en i plast
Den här gången sa hon tvekande- den kostar 219 kr. Japp sa jag snabbt. Och fick köpa den. Så nu har jag åter en skinnalmanacka![]()
Jag har med köpt almanacka nu. Vill ha det precis som du, där dagarna går från vänster till högerKöpt nästa års almanacka. Tillhör den krympande resten kalenderbärare.
Den här gången fick jag vad jag ville ha. En med dagarna från vänster till höger. Inte uppifrån och ner. Min hjärna kan inte tänka så.
Den annars så trevlig försäljaren krånglade till det förra året. Jag kom till kassan och hon säger snabbt -OJ en i skinn,jag springer och byter. Jag han inte hejda henne och skämdes för att be henne byta tillbaka när hon återkom till disken med ett vänligt leende. Så jag gick hem med en i plast
Den här gången sa hon tvekande- den kostar 219 kr. Japp sa jag snabbt. Och fick köpa den. Så nu har jag åter en skinnalmanacka![]()