Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här och önskar dig likadant ❤Frukost intagen. Dags att återvända till de levandes värld och åka till jobbet. Ha en fin måndag!
Så hade jag innan jag bytte jobb. Sen dess (4 år) har jag kunnat somna även på söndagar.Att det ska vara så svårt att somna på söndagar!? Fler än jag som har det problemet? Är skittrött, och kommer ju inte vara piggare imorgon nu när jag inte får så många timmar som jag behöver
Det där händer mig dagligen. Man blir härdad.Hoppas jag klarar mig . Ett av barnen som hängde i famnen i fredags är krasslig idag och hemma
Ah! Där ligger inte problemet för mig i alla fall, har aldrig trivts så bra på ett jobb som på detta. Men skönt att det hjälpte för dig!Så hade jag innan jag bytte jobb. Sen dess (4 år) har jag kunnat somna även på söndagar.
Kan såklart hända nångång ibland att jag inte sommar men det är sällan nu.
Jag insåg tyvärr först när jag hade slutat hur dåligt det var på min förra arbetsplats.
Visst ja @athena_arabians , Avkomman i Florida ringde och han var irriterad for att hans Florida Datil plantor nu kommer att do for att det ar for kallt for dem. Jag gav flera bra forslag pa hur han skulle halla dem vid liv, men han tyckte det var enklare att satta nya plantor i stallet, de blir for hoga och rangliga for att skydda.
I alla handelser fick det honom att komma ihag frona han skickade till dig och undrade om de kommit fram eller om tullen beslagtagit dem som nagot konsigt nytt knark som man blir mycket livlig av om man ater.
Sa ... kom de fram?
Så är det säkertDet där händer mig dagligen. Man blir härdad.
Sjuk/trött/hungrig?Hur kan man frysa när det är 24 grader inne? Har tagit på mig underställsbyxor och så byxor ovanpå plus ligger på sängen med täcket på mig.
Druckit två muggar te.
Har slutat frysa nu som tur är.