Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vaddå, drömmer du inte om en hjälte?Lyssnar på Lugna Favoriter och reflekterar över hur romantik förändrats över åren. ”I am a man who will fight for your honor” uuugh plz don’t.
Håller helt med dig! I lördags var det så magiskt vackert hos ossJa hellre -20, pudersnö och sol än det här...
Vaddå, drömmer du inte om en hjälte?
Så skrapar jag inte fram fler vinster blir det 250 kronor att fika tillsammans med mamma för.Skrapat fram en tredje julbock i min adventskalender. Och har även tre ljus.
Jag läste ljudbok i ditt förra inläggSå skrapar jag inte fram fler vinster blir det 250 kronor att fika tillsammans med mamma för.
I brist på annat tittar jag på Hudson och Rex. HU så dålig den är!! Stereotypa könsroller, svagt skådespeleri och inget samspel alls med hunden.
Originalet är ju bra men inte denna remake.Jag tycker att den är mysig.
Finns det två?Originalet är ju bra men inte denna remake.
Ja. Originalet är på tyska och från Österrike:Finns det två?
Det beror ju lite på vilken situation man befinner sig i. Jag har aldrig kunnat hålla speciellt bra avstånd på jobbet. Man hamnar nära barnen - och de vuxna kollegorna - hur man än gör. Men självklart kan man försöka tänka på att tvätta händer och/eller sprita oftare....Ledig från skolan fram till vecka 2 så är hemma mycket nu
Känner mig dock väldigt tjatig på alla just nu. Vill ju att alla ska vara friska över jul och nyår så tjatar om att hålla avstånd, tvätta händerna och sprita dem om det inte går att tvätta dem. Jo jag vet att jag är tjatig men folk slarvar ju så och det är massor med sjukdomar nu som cirkulerar och jag tror jag redan haft influensan den var inte nådig!
Så nu hoppas jag på en lugn och trivsam helg här framöver
Jaha. Då tror jag att jag gillar den som sänds på tv bättre.Ja. Originalet är på tyska och från Österrike:
Kommissarie Rex
https://www.imdb.com/title/tt0108829/
Verkar finnas på dvd.