Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu blev jag helt orimligt sugen på lussebullarTraditionsenligt har avkomman och jag bakat lussebullar. En-liters sats. Pandemin satte stopp för det ett par år. Men nu så!
Vi har det fortfarande! De blev jättegoda. Avkomman tog majoriteten. Jag tog en plåt.
Jag ska göra ett par rejäla påsar och ge bort till ett par underbara grannar. Resten ska jag äta när mitt blodsocker sjunker-
Mycket godare än Dextrosol
Hade för mig att du var mörkhårig, om inte annat för din profilbild. Kanske du inte var förra gången heller? Jag är väldigt dålig på att uppmärksamma hur folk ser utVisst var det jag Vilken hårfärg hade du tänkt att jag skulle ha?
Var tvungen att gå ner och kolla på nybörjarnas första damsadel. Självklart med en liten berättelse från ridläraren om damsadelns historia.
De verkade mest chockade över att de inte hade hjälm eller väst samtidigt som de hoppade i damsadel
Hade för mig att du var mörkhårig, om inte annat för din profilbild. Kanske du inte var förra gången heller? Jag är väldigt dålig på att uppmärksamma hur folk ser ut