Ledig imorgon! Så himla skönt!
Dessutom bara en arbetsdag kvar innan jag tar semester i över en vecka.
Dessutom bara en arbetsdag kvar innan jag tar semester i över en vecka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tullavgift? Finns bolaget utanför EU?Är riktigt förbannad på Photobox nu.
Beställde, fick inga bilder. När det var 10 dagar efter leveransdatum frågar jag vad som händer. Får höra att jag har falskt namn och falskt mail.
Bråkar via mail med dem och får någon dag senare en tullavgift på över 1000kr.
Via mail får jag höra att oj vi är sååå ledsna bla bla bla. De säger att jag ska betala tullavgiften, sen kan jag fylla i en blankett så kan de betala tillbaka till mig.
Jag gör som de säger och de säger att det tar 10 arbetsdagar för att få tillbaka pengarna. Nu har det gått 15 dagar. Har jag fått tillbaka pengarna? Nej.
Har nu skickat ett mail där jag hotar med polis.
Var länge sen hunden var på långpromenad p.g.a. ja.. livet just nu, kylan och sjukan så nu kom vi äntligen iväg och han är SUR?! Var såklart blött så han var sjukt missnöjd hela vägen. Sen blev han kränkt av att jag klippte klor och att han inte fick sno pannkaka av barnet.
#prayforbruce
Total hundmisshandel, jag förstår att han är sur
Prioritera ett med kollegor så du kan få ut semesterdagar och ledighetNu har jag verkligen tröttnat på jobbet. 10 år, jag ska börja titta runt på nya jobb!
Skriver på min lista!Prioritera ett med kollegor så du kan få ut semesterdagar och ledighet
Leder budgivningen än så länge, men det är en stund kvar och jag vill inte lägga så mycket mer. Tror jagHaft en bra dag där jag gjort en del och det mesta gått bra. Passar på att bjuda på en auktion, sluttampen nu så det är spännande! Hoppades göra ett klipp på en klassiker men jag var visst inte ensam om den idén