Man kan aldrig ha för många pepparkaksformar! - gammalt djungelordspråk
Man kan "råka" samla också...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man kan aldrig ha för många pepparkaksformar! - gammalt djungelordspråk
Som övning tills barnet blir störreVar länge sen hunden var på långpromenad p.g.a. ja.. livet just nu, kylan och sjukan så nu kom vi äntligen iväg och han är SUR?! Var såklart blött så han var sjukt missnöjd hela vägen. Sen blev han kränkt av att jag klippte klor och att han inte fick sno pannkaka av barnet.
#prayforbruce
Jättefint ju och det vet du hoppas jag! Hur sitter bandet på baksidan?
Det sitter med moteringstejp 25 kg/cm^2 , för ingen vanlig tejp ville fästa på bandetJättefint ju och det vet du hoppas jag! Hur sitter bandet på baksidan?
Jag håller med. Nu är det ishalka precis överallt! Var försiktig.Grått och slaskigt ute
Var bättre med minusgrader och snön
Jag vann Det blev jättedyrtLeder budgivningen än så länge, men det är en stund kvar och jag vill inte lägga så mycket mer. Tror jag
Supersnyggt! När jag slår in paket ser det ut som en femåring försökt..
Det är nog snyggare på bild, pappret är jättelöst och bandet är sådär.Supersnyggt! När jag slår in paket ser det ut som en femåring försökt..
Tja, du har iaf nån att skicka en julklapp till, det är ju positivt.
det är sant.Tja, du har iaf nån att skicka en julklapp till, det är ju positivt.
Och jag läste städ-trosor.Jag vill verkligen gå och lägga mig, men har så mycket att göra. Ska i alla fall börja med att slänga in mina städ-trasor i tvättmaskinen så att jag har tillräckligt till husen imorgon.