Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag minns när jag flyttade hemifrån och skaffade postgiro. Då fyllde man i uppgifter från varje inbetalningskort på en betalningsorder och satte dem i rätt ordning i ett speciellt kuvert som man postade på brevlådan.
Tror jag har kvar såna kuvert. :D

Kollade och jag har kvar från innan jag skaffade internetbanken.
Såna här:
Visa bifogad fil 106309
Min mamma använder fortfarande sådana!
 
Helt slutkörd efter den här veckan, som grädde på moset fick jag veta att två av mina kollegor har mejlat chefen och varit oroliga för min arbetsbörda. Jättefint av dem men jag hade gärna velat veta om det, det förklarar en del märkliga frågor från chefen där jag snarare har undrat om hon inte tycker att jag gör mitt jobb. :crazy: Jag fattar att de gjorde det av omtanke, men vi har just haft en diskussion om att det är viktigt att prata direkt med varandra istället för att gå om varandra.

Sen uppenbara sig lite annat kaos, rent krasst är jag inte påverkad men min favoritkollega och det är en idiot som inte har förstått sitt uppdrag utan tror att hen ska rädda världen på egen hand. :meh: Det kommer att lösa sig, men det borde ha skett omgående. Tyvärr kan det leda till att min favoritkollega inte tänker stanna kvar. :cry:
 
Hemma (äntligen! Blev att jobba 07.00-23.00 idag :sleep:) och äter matlåda. Skulle väl egentligen behöva sova men var ju hungrig så att..😅
Sen efter det får det bli avrundning och sen blir det sängen på det.
Imorgon tänker jag ha sovmorgon till lunch och sen blir det börja jobba vid 16 igen...
 
Oj, vad jobbar du med (om det är ok man frågar)? Hoppas du ändå kommer ifrån tidigare!
Jag jobbar som tekniker(ljud/bild/ljus) bland annat.
Så idag var det tex en konferens på morgonen fram till lunch. Och sen på em/kvällen hade vi konsert hos oss, så jag var på plats ifall deras egna tekniker skulle behöva hjälp med något eller ifall någon säkring skulle gå tex.

Blir långa dagar ibland, men som idag har jag supportat lite, men mest bara varit där utifall något skulle hända.
 
Mysigt att köra till stallet ikväll med snö ute och 100 % julmusik på Mix Megapol 😍. Riktigt mysigt att höra alla hästarna harmoniskt tugga på sitt hö 🥰; innan blir det någon spark det i en boxdörr, smågnäggande och skapande hovar- 17 hästar som vill ha sin höpåse helst samtidigt 😄🥰.
Hemma igen blev det soffhäng och se klart på Idolfinalen med älsklingen och vi båda höll på Nike; klart bäst i år 🤩.
 
Blä, vilken gnällig dag. Mer svullen och rödflammig i ansiktet efter droppet än någonsin tror jag. Främst brukat få en röd fläck på vänster kind dagen efter sedan första gången, märkligt nog. Men nu är det full on på båda kinderna och det bränner som fan.. Man tänker att man börjar bli van efter alla dessa gånger, men ändå kommer någon ny överraskning. :(
 
Fick något stresspsykbryt idag. Har varit så mkt så länge att idag blev det nog. Sambo hade det nog lite på känn innan. Så han lagade middag medans jag pysslade med hundarna och hamnade med dem på vardagsrumsmattan. Tror även lillhunden kände av det och kom och lade sig tryckt mot min kind. 😍
Det är inte riktigt hennes kopp te att ligga still så länge tryckt mot någons huvud. Då kom tårarna. Nu känns det bättre. Har planerat in att ligga i sängen allihop och glo film/halvsova typ imorgon. ❤️
 
EAA75C10-5F68-4422-9AC3-9DB36D87841D.webp

Sushi night med @Diabetikern :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 338
· Visningar
37 271
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 746
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 657
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 120
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp