Vad var han för häst?Jag drömde att jag red dressyr med min Wille. Grät av både lycka och saknad när jag vaknade. Han var verkligen en once in a lifetime häst...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad var han för häst?Jag drömde att jag red dressyr med min Wille. Grät av både lycka och saknad när jag vaknade. Han var verkligen en once in a lifetime häst...
Ja ska leta efter en annan arbetsplatsByt jobb kanske? En stor del av arbetet är ju kollegorna (om man har sådana dvs).
Samma för mig. Bra när man har en medicin som kostar över 700 för 20 dagars behandling och en annan som kostar över 700/månad.Så praktiskt! Mina går omlott, så jag inte behöver betala sjukvård o medicin samma del av året. Tack livet, bra fixat!
Verkligen! Tack Sverige.Samma för mig. Bra när man har en medicin som kostar över 700 för 20 dagars behandling och en annan som kostar över 700/månad.
Verkligen! Tack Sverige.
Låter klokt att vara försiktig med feberLandat framför brasan med hunden I knät och en bok i handen. Igen. Väntar på att sambon ska orka upp så ska vi gå ut på promenad. Om inte hans feber gått upp igen och han ångrat sig på att följa med.
Fint av digHar massor med träningsvärk. Skottade fram min bil igår och sen kom det en äldre dam som skulle skotta fram sin bil, så jag hjälpte henne med det när jag ändå var igång. Blev nog 1.5-2 timmars snöskottning av blötsnö, så det är inte orimligt med träningsvärk.