Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma från stall.

Ganska många bilar med sommardäck konstaterade jag. Var på väg att köra ett trekvarts varv i rondell för att fråga en bil som satt fast i kvarvarande del av rondellen om de behövde hjälp. Men precis då kom en polisbil och stannade hos dem.

Blev att jag fick köra omväg kring Knalleland istället.
 
Ja, man kan ju hoppas det. Jag har inte hört något från vännen idag men när jag vaknade låg det ett meddelande från 02:54 där det stod att de just skulle börja gå ombord. Jag hoppas verkligen att det var Messenger som hade lite fel på tiden och att det inte blev fullt så sent för dem :wtf:
Kompis med man skickade just en bild från Gran Canaria dom åkte idag med Norwegian o flygbuss till Arlanda.
 
Jag sitter i soffan och virkar med en let's play på tvn i bakgrunden. Juno har placerat sig över mina ben och kollar längtande på garnet samtidigt som hon spinner vid blotta tanken av att smaka på det. O_o

IMG_20221121_213417.webp
 
Mkt produktiv eftermiddag i ateljen. Vevade på rätt bra och fick lite känningar i hjärtat. Tog sån där spray. HELVETETS trodde huvudet skulle explodera. Fick sätta mig ner ett par minuter men huvudet höll :laugh:
Nu ska jag ta ett glas vin och förbereda lite mat. Snöar satan utanför och nu började det mullra på rejält igen. Antar att det snart kommer blixtra loss som det gjorde igår
Glytrin? Jo den ger en bra kick :)
 
Jag vet. De köptes med ett mycket kort bäst före datum, för nog två månader sedan! Och förvaras alltid i kylen förstås. Brukar köpa ägg med kort bäst före när det går eftersom jag vet att de håller mer än 6 månader efter bäst före datum.

Kollade och bäst före är 25/9 2022. Jag köpte två flak och har ett oöppnat och nu ett halvt till kvar.
Hitta någon förening som har tomma frysar då är det inga problem att göra av med 45 ägg/14 dagar.... här är det inga problem med hållbarhet på ägg.... 😉
 
Har för första gången ever kommit upp i fullt högkostnadsskydd på medikamenter 😳

Visa bifogad fil 106053

Man kan ju nästan tro att jag är allmänt skröppelkrasslig O_o 😅
Det är så sjukt lyxigt, särskilt när en hämtar ut dyringar. :up:

Har med god marginal högkostnadsskydd på både sjukhusbesök och piller 😅
Så praktiskt! Mina går omlott, så jag inte behöver betala sjukvård o medicin samma del av året. Tack livet, bra fixat!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 408
· Visningar
39 487
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 756
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 122
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp