Jag hoppas inte halsrivet är farligt för hjärtat då pulsa jag pulsade I tung snö i motlut som såklart var en smula jobbigt och 12 kg i en enda kundkorg snedbelastat . Menä jag har en vilopuls på 76 när jag nyligen rört mig så borde vara tämligen frisk gentemot sambon som har normalt runt 72 har en vilopuls på 92 och ligger i soffan så han har helt klart en infektion i kroppen. Bra knep att använda sig av vilopuls som indikator då min hals kan riva av och till av reflux osv . Se om jag åker dit med .
Hade ju varit mysigt att rida I all snö vi fått men det var absolut inte att tänka på ens med polar-pads som hon har fram i hagen; riktigt otäcka styltor ändå pga så extrem kramsnö! Så fick bli vilodag även idag och passa på att julfota henne i tomtegrejorna i delvis snöfall . Bäst att passa på- en vet ju aldrig om denna snö är den enda vi får innan jul....!
Hade ju varit mysigt att rida I all snö vi fått men det var absolut inte att tänka på ens med polar-pads som hon har fram i hagen; riktigt otäcka styltor ändå pga så extrem kramsnö! Så fick bli vilodag även idag och passa på att julfota henne i tomtegrejorna i delvis snöfall . Bäst att passa på- en vet ju aldrig om denna snö är den enda vi får innan jul....!