knäckt numer hållare och kofångare.
Det är nog bara plasten som gått sönder. Ny hållare finns på Biltema och ny regplåt är beställd.
Mest störigt är det faktiskt att min bil fått kosmetisk skada för att någon annan gjort fel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
knäckt numer hållare och kofångare.
Jag förstår dig till fullo! du fick inte numret på bilen? om den stack kan du ringa in den som en smitningDet är nog bara plasten som gått sönder. Ny hållare finns på Biltema och ny regplåt är beställd.
Mest störigt är det faktiskt att min bil fått kosmetisk skada för att någon annan gjort fel.
Jag förstår dig till fullo! du fick inte numret på bilen? om den stack kan du ringa in den som en smitning
Jo men körskolan tyckte visst att det var onödigt med att köra i 30 cm snö när folk rekommenderas att stanna hemma (vilket jag instämmer i), för lektionen blev inställd
Jag trodde nån plogade gatan här utanför. Men såg inget orange ljus. Fick också veta i morse att det åskat.Jag var inte knäpp inatt, det åskade stenhårt över innerstan inatt fick jag just bekräftat.
Skulle ha haft ett jobbmöte ikväll en bit utanför stan men blev precis uppringd med order att stanna hemma.
Ordern löd: gå ner i källaren och måla Törnis
Fast det där var ju inte ens produktnamnet, bara en reklamskylt. Vad det är i står på förpackningen förstås. Just fiskfria pinnar förstår jag verkligen - jag har köpt produkten (eller motsvarande här i UK.) och den smakar fisk. Det är något helt annat än grönsakspinnarna jag köper som snacks åt hundarna ibland till exempel, och som är just grönsakspinnar och inte alls smakar i närheten av en fiskpinne. Ska inte göra det heller.Fast det sager ju inte alls vad de innehaller? Jag skulle ALDRIG kopa "fiskfria pinnar" eller "kottfria kottbullar" ... Daremot har det hant att jag kopt "vego bullar" eller "mushroom balls". Jag vill veta vad jag stoppar i mig!