Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kokt potatis istället?Men så typiskt! Jag var säker på att jag hade sparat en brödsnutt att göra smulor på till köttbullarna, men jag har visst kastat ut dem och nu har alla affärer stängt.
Tack för tips! Jag vet inte om det skulle funka för det har jag aldrig provat - men jag har oavsett ingen potatis i huset heller. Funderar på om hårdbröd skulle kunna fungera, annars kan jag ju göra en halvsats utan bröd och köra en annan imorgon. Det värsta som händer är ju att de blir lite smuligare, och jag hade tänkt ha en snutt färskost i ändå.Kokt potatis istället?
Högst oklart varför jag är vaken.
Ja, det var inga problem för min vän heller utan både Arlanda Express och bussarna gick som de skulle tidigt i morseKompis med man skickade just en bild från Gran Canaria dom åkte idag med Norwegian o flygbuss till Arlanda.
Hårdbröd funkar! Vi gjorde alltid ströbröd av knäckemackor när jag var barn.Tack för tips! Jag vet inte om det skulle funka för det har jag aldrig provat - men jag har oavsett ingen potatis i huset heller. Funderar på om hårdbröd skulle kunna fungera, annars kan jag ju göra en halvsats utan bröd och köra en annan imorgon. Det värsta som händer är ju att de blir lite smuligare, och jag hade tänkt ha en snutt färskost i ändå.
Jag provar en liten sats!Hårdbröd funkar! Vi gjorde alltid ströbröd av knäckemackor när jag var barn.
Potatis är också vedertaget, men nu var ju det inte aktuellt.
Funkar även med potatismos pulver, men jag håller med dig varför chansa med det fina köttetJag vågade inte experimentera med älgfärsen utan tog tiden att städa akvariet istället! Får köpa gårdagens bröd imorgon och köra köttbullar då- det ska ändå regna.
Jag har aldrig ströbröd i köttbullar/biffar oavsett om jag använder vilt/nöt/lammfärs.Men så typiskt! Jag var säker på att jag hade sparat en brödsnutt att göra smulor på till köttbullarna, men jag har visst kastat ut dem och nu har alla affärer stängt.