Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
På tåget till Arlanda. Verkligen inte sugen på att resa nu och bo på hotell i en vecka (jobb). Vill bara vara hemma och mysa med fru och hundar. Längtar redan efter att få komma hem på lördag och börja adventspynta 😍
Får försöka se det positivt, Wien i adventstider är ju inte helt fel och hotellet jag ska bo på är ett favorithotelll, det är superlyxigt med en underbar frukost.
 
Lyssnar på musik. Har varit och köpt bananer och nytt batteri till brandvarnaren, som började protestera igår så fick ta ner den. Tyvärr fanns det inte litiumbatterier så fick ta ett alkaliskt. Nåja det var billigt.
Lyckades undvika att halka omkull eller trampa i vattenpöl. Måste köpa vinterkängor. Suck.
Ska kolla curling kl 14 🥌
 
Quizet igår var SÅ roligt! Tv-serie tema, och skådespelare som framförde olika scener från filmer som quizledaren sen ställde frågor kring! Både jag och kompisen var inställda på att inte kunna nånting, men jag hade faktiskt en hel del frågor där jag faktiskt var helt säker på svaret :) Långt ifrån en vinst, men det hade vi inte heller väntat oss. Mycket trevlig kväll!

Idag blev det långpromenad med kompisen och hundarna, innan vi fixade lunch och hon påbörjade hemresan.
Sparven har varit superduktig och verkligen bondat med henne, trots att de aldrig träffats förut, så det var väldigt kul att se. Sista stunden var han dock så trött att han verkligen inte kunde hålla sig vaken dock 😅 Så nu ligger vi i sängen och vilar en stund innan vi ska förbereda för veckan som kommer :)
 
Tända ljus, julmusik och fika. Måste passa på medan det finns någon snö, för det lär nog bara vara regn hela december...
 

Bifogade filer

  • IMG_20221118_144325_385.webp
    IMG_20221118_144325_385.webp
    130,1 KB · Visningar: 18
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 444
· Visningar
40 534
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 760
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 123
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp