Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
7,3 km på hyfsat lätta ben men fy f va surt.
D7B95A9E-4FBF-4E39-9F8A-E21444340BB7.webp
 
Och då har inte ens Tidöavtalets alla entusiastiska idéer om straffskärpningar och utökade häktningsmöjligheter börjat. Du lär inte behöva känna oro för arbetsbrist inom överskådlig tid i alla fall... och sannolikt inte jag heller.

Nej, det är nog exakt noll risk för arbetslöshet. Åtminstone p.g.a. just arbetsbrist :cautious:
Det ska bli spännande/intressant/oroväckande att se hur det ska plockas in ännu fler. Inte mig emot, häkta fler men se till att det finns plats. Att dag på dag på dag hålla på som vi senaste tiden har gjort är inte hållbart.
Redan före klockan 10 hade jag haft drygt 40 telefonsamtal och de allra flesta kring just platsbristen.
 
Fick julkänsla och har fixat med granris och smågranar ute, nu villhöver jag tre batteridrivna ljusslingor för utomhusbruk. :idea: Clas Ohlsson hade fina till bra pris så jag ska väl se om jag hinner in dit. :)
Köttgryta står och puttrar och sonen ringde och berättade att han just skjutit sin första älg. :) Misstänker att vi kommer att ha välfyllda frysar framöver. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
72 73 74
Svar
1 460
· Visningar
40 925
Senast: sthu
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 764
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 123
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Hönstråden II
  • Kroniskt sjuk och hund

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp