Är du ok?Det är bra att ta sina mediciner, annars riskerar man att hamna på sjukhus...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du ok?Det är bra att ta sina mediciner, annars riskerar man att hamna på sjukhus...
Nej.. Men blir nog bra..Är du ok?
Jag med... Jag tänker att det säger att @Lena Furberg är fantastisk..Inser att jag tycker Lena Furbergs serier är lika bra nu som för 20-30 år sedan och undrar om det säger något särskilt om mig
Tack!Javisst Hoppas det går att läsa såhär!
Visa bifogad fil 105824
Det säger det definitivt!Jag med... Jag tänker att det säger att @Lena Furberg är fantastisk..
Ja, det var lite pillTack!
Får se om jag kommer mig för att göra det någon gång... Älskar vårrullar....
men har lite ångest kring matlagning så orkar inte hålla på för länge..
Sök fram gruppen när du är inne på Facebook och begär att få gå med? Jag har aldrig blivit inbjuden till en grupp via mejl så jag har ingen aning om hur det fungerar.Hur sjutton kommer man in på grupper man blir inbjuden till på facebook?
Fick ett mail där det står att man ska klicka på länken, ingen länk finns. Finns en text "Gå med i grupp" men klickar man på den händer inget.
Lyckades logga in på facebook och går in på grupper, inget. Kollar meddelanden osv, inget.
MvH Avskyr facebook och avskyr det nu ännu mer men är tvingad att använda skiten.
Jag maste fraga, vad ar 2/2?
Precis! Menade att jag ju har nån under mig som jag kan störa, då jag inte vet hur det låter i och med att ingen bor ovanpåTvå av två gissar jag. Alltså ingen annan bor ovanför.