Vad gör vi? Del CLXVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tyckte att det var lite väl kallt om nästippen under natten.... Steg upp till 12.8 grader inne och -7,4 grader ute.... 🥶

Nu är värmepump och kamin igång. Jag äter nystekta amerikanska pannkakor och dricker varmt kaffe. Så upptiningen är igång. Just det. Jag sitter på min elfilt med filt över mig och raggsockar på fötterna.... :D

Hur sjutton kommer man in på grupper man blir inbjuden till på facebook?
Fick ett mail där det står att man ska klicka på länken, ingen länk finns. Finns en text "Gå med i grupp" men klickar man på den händer inget.
Lyckades logga in på facebook och går in på grupper, inget. Kollar meddelanden osv, inget.
:confused:

MvH Avskyr facebook och avskyr det nu ännu mer men är tvingad att använda skiten.

Hur sjutton kommer man in på grupper man blir inbjuden till på facebook?
Fick ett mail där det står att man ska klicka på länken, ingen länk finns. Finns en text "Gå med i grupp" men klickar man på den händer inget.
Lyckades logga in på facebook och går in på grupper, inget. Kollar meddelanden osv, inget.
:confused:

MvH Avskyr facebook och avskyr det nu ännu mer men är tvingad att använda skiten.
Sök fram gruppen när du är inne på Facebook och begär att få gå med? Jag har aldrig blivit inbjuden till en grupp via mejl så jag har ingen aning om hur det fungerar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
81 82 83
Svar
1 653
· Visningar
44 586
Senast: Mia_R
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 085
Svar
1 999
· Visningar
56 275
  • Låst
Tjatter Vi har chillat på soffan till "Top Gun - Maverick".
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 236
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V