Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte själva autismen, men som jag förstått det kan en ju ofta drabbas av depressioner och en del annan mental ohälsa när en inte riktigt förstår sig på sig själv. Det var inte heller det enda jag föreslog.Om det är autism du tänker på så finns ingen medicin för det, förutom om personen har problem med mycket aggressivitet - då brukar man medicinera.
Det verkar vara det första testet du nämnde (och ett annat, men det lät ungefär lika fast på engelska).Var det Autism Quotient och RAADS du gjorde så är det några som används inom vården, de är seriösa.
Om du behöver samhällets hjälp och stöd i vardagen så är det bra med en diagnos på papper, annars inte.
Här har vi hela familjen konstaterat att "There is just something about that Sel...", men jag har inte valt att investigera närmare. Medicinering känns läskigt och jag hanterar mig själv rätt bra nuförtiden så jag vet inte heller var en eventuell diagnos skulle leda... Men om du vill förstå dig själv på ett djupare plan och kanske prova någon typ av terapi och/eller medicinering kanske en fysisk kontakt och mer omfattande test skulle hjälpa. Hoppas du får sova gott!
Duktig du!Cirka 11500 steg på morgonpromenaden. Lite vila nu innan jag börjar röja i garage/uterum.
Nu försöker jag läsa ikapp så jag kan ha missat nåt, men va?Insåg även att det han sa innebär att jag har 30 minuters lunch också. Jag kan köpa det, men förstår inte varför det ska gälla bara mig och att alla andra får göra som de vill.
Precis alla förmåner togs precis bort från mig. Nu är verkligen det enda som håller mig kvar ett fåtal kollegor. Vill både börja gråta och slå ihjäl någon.
Tack omlopp att du har vettig HR människa på plats.Nu försöker jag läsa ikapp så jag kan ha missat nåt, men va?
Så där går inte bara att göra