Eller hur! Borde göra det oftare. Bra för både kropp och själBästa hemmagymmet ju
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller hur! Borde göra det oftare. Bra för både kropp och själBästa hemmagymmet ju
Rabatt på plantskolan låter logisktDet var jättemycket folk på plantskolan p g a 50 procent rabatt.
Men, vilken märklig människa till ägare då!Gick sådär för mig att springa i skogen i dag. Sprang in lite offroad på en liten djurstig och springer på en schäfer som är den allra värsta rasen enligt min hundfobi.
Människan är 50 meter framför hunden och jag stannar och står still, hunden springer till människa och jag småjoggar vidare lite försiktigt så människan kan uppfatta att här kommer en löpare och kanske håller in sin hund. Nix.
Jag ropar lite försynt "skulle du kunna ta hunden?" Och blir mött med ett surt "nejdu här har alla rätt att vara!" säger då att jag bara skulle vilja springa förbi, men blir då ignorerad.
Så jag saktade ner och sprang till slut in på en annan djurstig jag känner igen som ändå går till det ställe jag ville men är tråkigare.
200 meter senare kommer schäfern springande skällande och ylande. Stannar igen och undrar var sjutton ägaren är. Börjar efter ett tag kallsvettas och får hjärtklappning när hunden långsamt smyger närmre medan den skäller. Hinner tänka att jaha nu kommer den snart attackera när ägaren kommer släntrande från skogen och ropar efter mig vem jag tror jag är och se nu vad jag har gjort och hur kan jag vara så dum.
Efter det var jag tvungen att sätta mig och vänta en kvart på en sten innan jag sprang hem igen. Ville ju bara jogga runt i skogen I det mysiga vädret Det hjälpte ju inte precis min hundfobi heller som jag faktiskt börjat få aningen bukt på efter sommaren.
Ett tips är Lina Limans bok konsten att fejka arabiska.
Tack, kunde somna tillslut, satte på någon dokumentär från SR
Jag kan hantera mig själv rätt bra för det mesta, funkar väl rätt bra som det är men ändå lite intressant att veta. Har gått i samtal tidigare pga orsaker och jag vet inte, just de har inte gett jättemycket. Medicinering är jag inte heller intresserad av
Tack!Ett tips är Lina Limans bok konsten att fejka arabiska.
Gick sådär för mig att springa i skogen i dag. Sprang in lite offroad på en liten djurstig och springer på en schäfer som är den allra värsta rasen enligt min hundfobi.
Människan är 50 meter framför hunden och jag stannar och står still, hunden springer till människa och jag småjoggar vidare lite försiktigt så människan kan uppfatta att här kommer en löpare och kanske håller in sin hund. Nix.
Jag ropar lite försynt "skulle du kunna ta hunden?" Och blir mött med ett surt "nejdu här har alla rätt att vara!" säger då att jag bara skulle vilja springa förbi, men blir då ignorerad.
Så jag saktade ner och sprang till slut in på en annan djurstig jag känner igen som ändå går till det ställe jag ville men är tråkigare.
200 meter senare kommer schäfern springande skällande och ylande. Stannar igen och undrar var sjutton ägaren är. Börjar efter ett tag kallsvettas och får hjärtklappning när hunden långsamt smyger närmre medan den skäller. Hinner tänka att jaha nu kommer den snart attackera när ägaren kommer släntrande från skogen och ropar efter mig vem jag tror jag är och se nu vad jag har gjort och hur kan jag vara så dum.
Efter det var jag tvungen att sätta mig och vänta en kvart på en sten innan jag sprang hem igen. Ville ju bara jogga runt i skogen I det mysiga vädret Det hjälpte ju inte precis min hundfobi heller som jag faktiskt börjat få aningen bukt på efter sommaren.
Men fy vilken oansvarig ägareGick sådär för mig att springa i skogen i dag. Sprang in lite offroad på en liten djurstig och springer på en schäfer som är den allra värsta rasen enligt min hundfobi.
Det är ett bra betygVänta på att salladen skulle ”sätta sig” gick sådär.. vi har redan ätit upp mer än hälften! Helt klart ett bra recept. Kan behöva göra mer imorgon men då blir det lite mer potatis i.
Ja när ett halvkilo kålsallad åker ner på ett par minuter, då får man ändå vara nöjdDet är ett bra betyg