Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev ingen film. Kände att jag behövde något som får mig att må bättre. Så här är vi nu, mitt ”happy place” 🥰
Mackorna blev bra också!
FD345D5E-0169-4DC4-806E-94820E32589B.webp
 
I dag blev min lunch en, modellen ganska stor, Belgisk vaffla. Som palagg hade jag farska hallon som jag kopte i ett "frukt och bar" stand efter vagen hem. SA himla gott! Jag ska nu ta en persika som jag ocksa kopte, och senare ska jag gora paj av resten av persikorna. Det ar helt otroligt sa mycket godare frukt och bar ar nar det ar nyplockat och snart ar sasongen med farska bar och frukt over for oss:cautious:.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 400
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 382
· Visningar
38 668
Senast: MJLee
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp