Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jobbat svinet i två veckor, bara varit hem,sovit och ätit ungefär. Så nu känns det skönt att jag avsagt mig jobb förutom en dag nästa vecka. Kroppen behöver vila, jag måste plugga också. Jätte tacksam över att ingå i vikarepoolen igen men nu behöver jag andas ett par dagar eller så. Blev erbjuden jobb ikväll och imorgon men jag orkar verkligen inte. Behöver sova utan väckarklocka i helgen helt enkelt. Eller kommer ju ändå vakna i ottan men av mig själv istället.

Nej började min fredagskväll med att mysa med Trule ♥️ Han har fått alldeles för lite tid på sistone.
IMG_20221021_165431.webp
 
En vän som jag inte träffat på över 2,5 år var här. Fint. :heart

Hon ska åka först till Libanon till en annan gemensam vän och hålla en community-yogalärarutbildning. Jag hade knåpat ihop lite material till en meditation som studenterna ska få, så hon hämtade det. Jag hade gjort en extra till min vän som hon blev jätteglad över. Glad över att göra henne glad!

Sedan ska hon vidare till Indien, till stället där jag bott, vilket jag inte visste. Bitterljuvt. Roligt att hon kan hälsa till alla. Tungt att jag gläds åt mitt nya elektriska sängryggstöd istället, som arbetsterapeuten installerade imorse.

Nu äter jag thai-inspirerad kycklingsoppa och ska snart se vad kisse säger om hissfunktionen på ryggstödet.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 403
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 388
· Visningar
38 987
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp