Grattis!Fick telefonsamtalet till slut och det var mycket bra besked! Jag får anställning där jag under ett halvår arbetstränat. Så nöjd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!Fick telefonsamtalet till slut och det var mycket bra besked! Jag får anställning där jag under ett halvår arbetstränat. Så nöjd!
Tack!Grattis!
Fick telefonsamtalet till slut och det var mycket bra besked! Jag får anställning där jag under ett halvår arbetstränat. Så nöjd!
Tack! Känns så bra att något äntligen löser sig på ett bra sätt.Stort grattis bra jobbat!
Jag skulle ”löst” det med silvertejp. Men rådet du redan fått låter snajdigare!När jag avfrostade frysen hittade jag ett litet hål i dörren. Vad kan jag göra åt det bäst, är det något jag ska oroa mig över?Visa bifogad fil 103452
Vad kul! Grattis!Fick telefonsamtalet till slut och det var mycket bra besked! Jag får anställning där jag under ett halvår arbetstränat. Så nöjd!
GrattisFick telefonsamtalet till slut och det var mycket bra besked! Jag får anställning där jag under ett halvår arbetstränat. Så nöjd!