Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Försöker få tag i Skatteverket, får inte ens ställa mig i kö utan blir utslängd så fort jag tagit igenom den hemska telefonsvararen.
Åååh vad jag hatar att prata med telefonsvarare! "Säg vad du behöver hjälp med". Jag: "eeeeh alltså jag letar efter, eller vänta jag menar jag behöver.. eeeh"
Får testa det nästa gång. Den här gången funkade mitt något virriga "eeh typ folkbokföring tror jag"Sa fort den mekaniska rosten borjar rabbla upp alternativ och menyer sager jag "Representativ" vilket brukar vara det sista valet. Sedan upprepar jag det med en dares envishet tills jag (vanligtvis) hor svarar rosten komma in pa ... "Ah, du vill prata med en representativ, for att hjalpa dig battre behover vi fa veta vad arendet ar) och jag upprepar bara detta enda ord, representativ, tills jag hor kopplingarna.
Ja såna hatar jag med heldre tryck 1 tryck 2 tryck 3 typ 50 ggr än 1 sådan telefonsvarare.Försöker få tag i Skatteverket, får inte ens ställa mig i kö utan blir utslängd så fort jag tagit igenom den hemska telefonsvararen.
Åååh vad jag hatar att prata med telefonsvarare! "Säg vad du behöver hjälp med". Jag: "eeeeh alltså jag letar efter, eller vänta jag menar jag behöver.. eeeh"
Eller hur!Ja såna hatar jag med heldre tryck 1 tryck 2 tryck 3 typ 50 ggr än 1 sådan telefonsvarare.