Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En del diskar bara den använda delen av grejerna, alltså insidan av muggar, koppar, glas osv. och ovansidan av tallrikar. Diskar man så så går det ju snabbt.Diska? Rätt fort och smidigt
Vad har du för märklig make???
Fast alltså... diskar man på en gång när en använt prylarna behöver man oftast bara snurra runt med svampen/diskborsten ett par sekunder och sedan är det färdigt. Det är ju bara ugnsformar och stekpannor som behöver gnuggas mer än så.En del diskar bara den använda delen av grejerna, alltså insidan av muggar, koppar, glas osv. och ovansidan av tallrikar. Diskar man så så går det ju snabbt.
Ok. Jag brukar diska efter nån vecka eller tre …Fast alltså... diskar man på en gång när en använt prylarna behöver man oftast bara snurra runt med svampen/diskborsten ett par sekunder och sedan är det färdigt. Det är ju bara ugnsformar och stekpannor som behöver gnuggas mer än så.
Jag också med vissa föremål, men då har jag oftast hunnit blötlägga disken med -intentionen- att diska flera gånger innan.Ok. Jag brukar diska efter nån vecka eller tre …
Igenkänning på det!Jag också med vissa föremål, men då har jag oftast hunnit blötlägga disken med -intentionen- att diska flera gånger innan.
Försenat Grattis från en annan katt Alice 9 år
Ähh jag jobbade en natt förra veckan. Säg att jag har tydligen jobbat inatt så jag vill ha betalt för detUpptäckte att jag började jobba en halvtimme för tidigt idag Sedan glömde jag stämpla ut, igen Nåja. Ska man göra sådana fel så är det väl när man är ny. Har messat chefen iaf och allt annat med jobbet gick bra.