Han är briljant. Brukar kolla på honom på BBC Brit och då skratta fram tårar
Ett klipp när han pratar om föräldraskap är guld!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När han pratar om high-tech hotell i Norge och om kiltar i Skottland är också underbart! För att inte tala om hur man bäst hanterar bin och getingar.Han är briljant. Brukar kolla på honom på BBC Brit och då skratta fram tårar
Ett klipp när han pratar om föräldraskap är guld!
När han pratar om high-tech hotell i Norge och om kiltar i Skottland är också underbart! För att inte tala om hur man bäst hanterar bin och getingar.
Vågar dessutom vara "camp", och behöver varken skrika sig hes eller vara överhövan ful i mun.Han har underbar mimik också. Det gör mycket av det
(Jag hade även i lite vermouth och cider och mer chili från förra årets torkade, så den blir nog lite hetare efter en dag eller två. )Jag vet inte riktigt hur tomatchutney bör smaka, men den här blev riktigt god! Kryddig och varm och söt.
Jag tror vi kör mer "savoury" i nästa omgång dock, jag har fortfarande tomater kvar.
Här har vi hela familjen konstaterat att "There is just something about that Sel...", men jag har inte valt att investigera närmare. Medicinering känns läskigt och jag hanterar mig själv rätt bra nuförtiden så jag vet inte heller var en eventuell diagnos skulle leda... Men om du vill förstå dig själv på ett djupare plan och kanske prova någon typ av terapi och/eller medicinering kanske en fysisk kontakt och mer omfattande test skulle hjälpa. Hoppas du får sova gott!Min vän har hintat lite att jag har vissa tecken på autism. Jag har själv tänkt tanken ibland och just den här vännen har en sådan diagnos, och ingen annan förstår mig så väl som hon - likaväl som jag förstår henne. Gjorde några snabba test ikväll som bekräftade det hela till viss del. Läste dock inte så noga om källorna till dem men ändå.
Vet inte riktigt vad jag ska göra med informationen dock. Bara konstaterar att det är så
Tänkte försöka sova nu, det går sådär
Du köpte den ganska långt efter att du flyttat tillbakaEh, det är nog ca tre år+ sedan jag köpte trekvartsfrysen så det var nog tid att frosta av.
Jag skulle nog påstå ca ett år sedan.Du köpte den ganska långt efter att du flyttat tillbaka
Om det är autism du tänker på så finns ingen medicin för det, förutom om personen har problem med mycket aggressivitet - då brukar man medicinera.Här har vi hela familjen konstaterat att "There is just something about that Sel...", men jag har inte valt att investigera närmare. Medicinering känns läskigt och jag hanterar mig själv rätt bra nuförtiden så jag vet inte heller var en eventuell diagnos skulle leda... Men om du vill förstå dig själv på ett djupare plan och kanske prova någon typ av terapi och/eller medicinering kanske en fysisk kontakt och mer omfattande test skulle hjälpa. Hoppas du får sova gott!
Var det Autism Quotient och RAADS du gjorde så är det några som används inom vården, de är seriösa.Min vän har hintat lite att jag har vissa tecken på autism. Jag har själv tänkt tanken ibland och just den här vännen har en sådan diagnos, och ingen annan förstår mig så väl som hon - likaväl som jag förstår henne. Gjorde några snabba test ikväll som bekräftade det hela till viss del. Läste dock inte så noga om källorna till dem men ändå.
Vet inte riktigt vad jag ska göra med informationen dock. Bara konstaterar att det är så
Tänkte försöka sova nu, det går sådär