Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Passade på att låta pållan jogga en liten stund på linan innan ridbanan blev ännu blötare men hon var så inte motiverad; släppte ut hagkompisen i den lilla hagen brevid ridbanan och min häst visade tydligt att hon med ville vara kvar där 😅; fick gå ut dit efter motion och medan jag fixade boxen i lugn och ro 😊. Är så skönt att ha henne inne om nätterna i en torr box när det är sånt här väder 🥰. Mysigt att komma hem och in från regnrusket till tänd brasa, skön dusch och varm choklad med ostsmörgås med hembakat bröd till Sveriges Mästerkock VIP 😍.
 
Äntligen börjat kunna slappna av. Det gör underverk att först vila lite, leka med Lillkatten och sen ta en dusch och smörja in sig :love: Ska lägga ifrån mig telefonen om nån minut, börjar bli riktigt trött :sleep: Lillkatten tycker matte är bäst just nu, så jag fick en sovkompis också(vanliga sovkompisen Lilla herrn surar av oklar anledning).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 398
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
67 68 69
Svar
1 379
· Visningar
38 507
Senast: MJLee
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp