Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker desperat vända denna dag, som började med att jag inte kunde somna förrän smått osannolika 04:00 (eller däromkring någonstans, sista gången jag tittade på klockan var den 03:45) och sedan spillde ut allt mitt morgonkaffe över den rena tvätten som jag nyss plockat ner från torkstället för att vika. Det var bara att slänga in den i maskinen igen :arghh:

Känner mig fruktansvärt trött och less, men... "it can only get better", eller nått? Ska vara väldigt snäll och varsam mot mig själv idag och har redan varnat kollegorna för att jag inte kommer att prestera på topp.
 
Lyssnar på en podd och försöker att inte brista ut i skratt på bussen. Den handlar om en rörmockare som varit inne och fixat något i någons badrum. Samtidigt har en snickare varit där och satt upp några hyllor. Snickaren satte dock upp dem så att dörren till badrummet inte gick att öppna. Så när målaren kom och skulle måla så var det någon på andra sidan väggen som satt och ropade på hjälp :rofl: :rofl:
 
Regn, regn, regn......Hoppas bara det går ner i marken och gör nytta för grundvattnet! 😊 Det allra bästa vore ju snö som smälter. Så fort hästen är vinterskodd med broddhål och snösulor i början av november så får det väldigt gärna bli kallare så vi slipper en förjävligt lerig hage att slira i, eller överallt där man kan slira i lera...!
 
Lyssnar på en podd och försöker att inte brista ut i skratt på bussen. Den handlar om en rörmockare som varit inne och fixat något i någons badrum. Samtidigt har en snickare varit där och satt upp några hyllor. Snickaren satte dock upp dem så att dörren till badrummet inte gick att öppna. Så när målaren kom och skulle måla så var det någon på andra sidan väggen som satt och ropade på hjälp :rofl: :rofl:
Är rörmockare en medveten felskrivning?
I så fall är den rätt kul :D
 
Lyssnar på en podd och försöker att inte brista ut i skratt på bussen. Den handlar om en rörmockare som varit inne och fixat något i någons badrum. Samtidigt har en snickare varit där och satt upp några hyllor. Snickaren satte dock upp dem så att dörren till badrummet inte gick att öppna. Så när målaren kom och skulle måla så var det någon på andra sidan väggen som satt och ropade på hjälp :rofl: :rofl:
Är det bygga åt idiotern?
 
Lyssnar på en podd och försöker att inte brista ut i skratt på bussen. Den handlar om en rörmockare som varit inne och fixat något i någons badrum. Samtidigt har en snickare varit där och satt upp några hyllor. Snickaren satte dock upp dem så att dörren till badrummet inte gick att öppna. Så när målaren kom och skulle måla så var det någon på andra sidan väggen som satt och ropade på hjälp :rofl: :rofl:
Älskar den podden, så rolig :rofl:
 
Regn, regn, regn......Hoppas bara det går ner i marken och gör nytta för grundvattnet! 😊 Det allra bästa vore ju snö som smälter. Så fort hästen är vinterskodd med broddhål och snösulor i början av november så får det väldigt gärna bli kallare så vi slipper en förjävligt lerig hage att slira i, eller överallt där man kan slira i lera...!
I fredags när dottern skulle rida vanlig lektioner borstade jag 4 hästar när hon gjorde i ordning sin häst i lördags när Jon red extra träning borstade jag 3 1/2 hästar.
 
Insåg precis att det verkar vara fett kroppen är ute efter! Det kan förklara suget efter fläskpannkaka och chokladbollar med mycket smör och kokos. Har tyvärr ingen kokos så får duga med pärlsocker om det krisar.. eller finns det annat man kan göra hemma som känns typiskt fettrikt och onyttigt? Tips?! Gärna smörbaserat.
Har de flesta basvarorna hemma (dock ej grädde) och orkar nog inte åka och handla. Riktigt där är jag inte än.. :o
(även om en bit prinsesstårta suttit fint nu.. eller gräddtårta)
 
Insåg precis att det verkar vara fett kroppen är ute efter! Det kan förklara suget efter fläskpannkaka och chokladbollar med mycket smör och kokos. Har tyvärr ingen kokos så får duga med pärlsocker om det krisar.. eller finns det annat man kan göra hemma som känns typiskt fettrikt och onyttigt? Tips?! Gärna smörbaserat.
Har de flesta basvarorna hemma (dock ej grädde) och orkar nog inte åka och handla. Riktigt där är jag inte än.. :o
(även om en bit prinsesstårta suttit fint nu.. eller gräddtårta)
Chokladbollssmet!!! Varför forma om målet är att få in fett i kroppen?

Här är sjukt näringstäta (dvs fettrika) kanelrullar. Jag har inte provat dem än så rapportera gärna om det blir dem.
 
Fick precis ett sms från Malaysia med ett jobberbjudande där jag kan jobba hemma och få 50k/mån eller 1500/dag om jag vill jobba deltid.
Låter som en sjukt bra deal! Någon mer som är sugen? Jag kan säkert fixa in er. Det verkar inte vara så specifika kvalifikationer för att få tjänsten, liksom.
 
Fick precis ett sms från Malaysia med ett jobberbjudande där jag kan jobba hemma och få 50k/mån eller 1500/dag om jag vill jobba deltid.
Låter som en sjukt bra deal! Någon mer som är sugen? Jag kan säkert fixa in er. Det verkar inte vara så specifika kvalifikationer för att få tjänsten, liksom.

Ta mig!!

Eller jag gillar mitt jobb men en lön till vore ju inte fel.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 400
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 382
· Visningar
38 668
Senast: MJLee
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp