Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanelrullarna känns lite för äggiga för min smak idag men något med smörkräm kan onekligen vara ett steg i rätt riktning! En rulltårta kanske..!Chokladbollssmet!!! Varför forma om målet är att få in fett i kroppen?
Här är sjukt näringstäta (dvs fettrika) kanelrullar. Jag har inte provat dem än så rapportera gärna om det blir dem.
Jag tänker likadant! Man kan ju alltid köra deltidsbiten. Någon dag här eller där och 1500kr i fickan lär vara fullt genomförbart.Ta mig!!
Eller jag gillar mitt jobb men en lön till vore ju inte fel.
Men haha, min hjärna läste snabbare än mig och det blev duschmöte och jag tyckte det verkade sjukt konstigt men samtidigt ganska smart. Man får ju alltid så bra idéer i duschen liksomHade ett kundmöte imorse tillsammans med bästiskollegan. Jag skulle hämta upp honom och han var (som vanligt...) sen.
När han till sist kom och jag syrligt påpekade att jag bara hade väntat i en kvart fick jag till svar:
"-Men stumpan! Jag var tvungen att duscha. Du måste förstå att det tar tid att tvåla in en så välbyggd kropp som den här!"
Inte ens jag kunde vara arg längre efter den förklaringen
Mens
Rinner skoningslöst
Så jävla less
Avskyr ju skiten
Dubbla nattbindor i en vecka för att kunna gå ett par steg
Nä-Alltså jag var nog 30 ish innan jag fattade att det inte är rörmockare utan rörmokare. Tror man blir förvirrad eftersom det de gör både kan heta rörmockeri och rörmokeri, samt rörmocka eller rörmoka.
Sorry, läser sporadiskt i tråden oftast, så jag har säkert missat att du berättat det... .Kämpar febrilt för att fejka nu senaste timmen innan jag får ta mig någonstans där jag slipper fejka.
Tror jag åker och hälsar på katten, då kanske jag blir glad
Alltså jag har bara tittat på saol. Där finns rörmocka och rörmockeri, men inte rörmockare.Nä-
Det kan aldrig finnas ett alternativ med C. Det är rörmokare och rörmokeri.
Möjligen nåt dialektalt uttal. med stavningen ändras inte pga uttal.
Har sån där trevlig pms som gör att man antingen vill gråta konstant eller slå ihjäl alla man möter. Så jag fejkar att jag fortfarande är en glad trevlig människa som kan behålla ett jobbSorry, läser sporadiskt i tråden oftast, så jag har säkert missat att du berättat det... .
Men varför behöver du fejka? På jobbet?
Utan att säga för mycket har vi haft "möten" i duschen ocksåMen haha, min hjärna läste snabbare än mig och det blev duschmöte och jag tyckte det verkade sjukt konstigt men samtidigt ganska smart. Man får ju alltid så bra idéer i duschen liksom
Whoops Jag tänkte "undrar om det verkligen stavas så?" när jag skrev det, men bestämde mig för att lita på mig själv denna gången istället för att kolla upp det. 99% av gångerna jag kollar upp stavningen på något så har jag haft rätt från början, så tänkte att det nog var onödigtÄr rörmockare en medveten felskrivning?
I så fall är den rätt kul
NejSpontan tanke; du kan inte ha typ hormonspiral? Tar ju bort mensen för många och drar ner mängden rejält öht.