Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hade ett kundmöte imorse tillsammans med bästiskollegan. Jag skulle hämta upp honom och han var (som vanligt...) sen.
När han till sist kom och jag syrligt påpekade att jag bara hade väntat i en kvart fick jag till svar:
"-Men stumpan! Jag var tvungen att duscha. Du måste förstå att det tar tid att tvåla in en så välbyggd kropp som den här!"

Inte ens jag kunde vara arg längre efter den förklaringen :laugh:
 
Chokladbollssmet!!! Varför forma om målet är att få in fett i kroppen?

Här är sjukt näringstäta (dvs fettrika) kanelrullar. Jag har inte provat dem än så rapportera gärna om det blir dem.
Kanelrullarna känns lite för äggiga för min smak idag men något med smörkräm kan onekligen vara ett steg i rätt riktning! En rulltårta kanske..! :love:
Jag kan inte äta chokladbollssmet som den där tyvärr. Jag är inte kräsmagad generellt men just chokladbollarssmet är svårt… Plus att jag gärna vill ha dem kylda då det är lite tuggmotstånd!
 
Hade ett kundmöte imorse tillsammans med bästiskollegan. Jag skulle hämta upp honom och han var (som vanligt...) sen.
När han till sist kom och jag syrligt påpekade att jag bara hade väntat i en kvart fick jag till svar:
"-Men stumpan! Jag var tvungen att duscha. Du måste förstå att det tar tid att tvåla in en så välbyggd kropp som den här!"

Inte ens jag kunde vara arg längre efter den förklaringen :laugh:
Men haha, min hjärna läste snabbare än mig och det blev duschmöte och jag tyckte det verkade sjukt konstigt men samtidigt ganska smart. Man får ju alltid så bra idéer i duschen liksom :rofl:
 
Kan ha pratat hål i huvudet på min rektor.. :o Hon ringde och frågade hur det är med mig, det är någon månad sen vi hade kontakt. Jääävlar vad socialt utsvulten jag tydligen är! Jag tror jag pratade non stop i tio minuter. Stackars människa, hon hann knappt ställa artighetsfrågor.
Jag tar det som ett friskhetstecken :D (från mig alltså)
 
Mötet med kunden gick för övrigt bra. Efter att vi kommit tillbaka till kontoret upptäckte jag att kollegan verkligen hade lyckats klä sig med omsorg. Som tur var hölls mötet i en fabrik och vi hade våra jackor på hela tiden.

Kollegan hade nämligen dragit på sig en tröja med texten "Freedom is my second favorite f-word" :laugh:
Och nej, han hade själv inte läst vad som stod på tröjan. ("-Den låg i en fyndkorg i nån butik och var billig!")


Jag brukar skoja och säga att det är så enkelt att driva med honom eftersom han så ofta ställer till det och därmed levererar nytt material :laugh:
 
IMG_20221018_104152.webp

Mr Handsome ♥️
Laddat upp över öronen, mjuk som smör och låg fint i selen hela vägen. Herregud ibland glömmer jag att han är som att köra en Mercedes när han är på det humöret.
Sen träffade jag mamma som är här och är barnvakt i ett par dagar.

Nu mot kaffet och vila en stund innan jag ska sätta mig vid datorn. Jobbar på två olika ställen imorgon 😅🫣
 
Är rörmockare en medveten felskrivning?
I så fall är den rätt kul :D
Whoops :o Jag tänkte "undrar om det verkligen stavas så?" när jag skrev det, men bestämde mig för att lita på mig själv denna gången istället för att kolla upp det. 99% av gångerna jag kollar upp stavningen på något så har jag haft rätt från början, så tänkte att det nog var onödigt 🤷🏽‍♀️

Det är helt ok att skratta, även om det var en omedveten felskrivning. Har själv precis samlat mig efter att suttit dubbelvikt av skratt :D :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 400
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 382
· Visningar
38 668
Senast: MJLee
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp