Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vanliga chokladbollar med havregryn, kakao, smör, osv? De behöver väl inte stelna innan man äter :confused:?
Joo, det är jättemycket rumstempererat smör i. Jag tycker inte om ”degiga” chokladbollar. Mycket godare att behöva tugga lite än bara mosa dem med tungan i gommen, så att säga :angel:
(Jag har mångårig erfarenhet av detta. Något av en expert, om jag får säga det själv.)

Tillägg: De ska alltså stelna i kylen!
 
Joo, det är jättemycket rumstempererat smör i. Jag tycker inte om ”degiga” chokladbollar. Mycket godare att behöva tugga lite än bara mosa dem med tungan i gommen, så att säga :angel:
(Jag har mångårig erfarenhet av detta. Något av en expert, om jag får säga det själv.)

Tillägg: De ska alltså stelna i kylen!
Åh, jag som ÄLSKAR dem rumstempererade och gosigt mjuka....(man jag äter dem med glädje ur kylen också).... :D
 

Bifogade filer

  • image.webp
    image.webp
    160,5 KB · Visningar: 37
Är så hysteriskt trött att jag nästan funderar på att gå och lägga mig redan nu.. Jobbade 9 timmar utan paus idag, sov dåligt i natt och har haft molande ångest mest hela dagen. Men har fått mycket gjort både på jobbet och när jag kommit hem, så det är väl alltid något.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 403
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 388
· Visningar
38 987
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp