Vad gör vi? Del CLXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillbaka på jobbet igen, var ju här så sent som igår ... jobbade 37,5 h fredag - söndag kväll. 🙄

Lätt irriterad när jag körde hem och skulle fylla på luften i däcken, något stolpskott hade parkerat bilen och satt med tomgång framför luften. Jag körde upp bakom och helljusblinkade, ingen reaktion. Helljusblinkade igen, ingen reaktion. Efter några helljusblinkar hängde jag mig på signalhornet tills han flyttade på mig så jag kunde kolla ringtrycket på alla fyra däck. :devil:
 
Åhåjaja. Åkte in till stan för att handla och gick in på Hööks för att köpa ny reflexväst men kom istället ut med ett par av de ridbyxor jag redan har men med snäppet större storlek som jag behöver; var ju 20% rabatt 👍. Reflexvästen i storlek dam var eeeh som en barnstorlek! Visst att jag känner mig som heffaklumpen med säkerhetsvästen menä sa lite skämtsamt till dem att de där sjuka storlekarna (både ridbyxorna och reflexvästen!) kan ju ge ens självförtroende en snyting 😏.

Var en sväng på Biltema med och vad smidigt med deras självscanning :).
 
Slår vad om att denna måndagen är minst fyra måndagar lång. Uj vad segt det är idag, och det hjälper inte att solen gick och gömde sig precis lagom till min lunchpromenad för att istället lämna plats åt duggregnet :meh: Nu sitter jag och torkar och dricker en kopp värmande kaffe innan jag ska försöka uppbringa någon slags motivation att ta tag i arbetsdagen igen.
 
Stängde precis av datorn. Tacksam för att arbetsdagen är slut, en massa irrelevant trams att ta tag i idag och jag hade noll motivation.

På tal om diskussionen om hälsningsfraser i e-post så var det en person som lämnat ett meddelande på min svarare: "Ja hej det är NN, jag skulle vilja prata med dig men jag antar att du är på semester eller inte har tid med mig så jag får väl försöka ringa igen senare."
Personen försökte ringa när jag satt på veckogenomgång med mitt team.

Blev lite trött av martyrtonen personen har. Det är alltså ingen jag känner privat, enbart en person som har kontakt med mig pga jobbet.
 
Stängde precis av datorn. Tacksam för att arbetsdagen är slut, en massa irrelevant trams att ta tag i idag och jag hade noll motivation.

På tal om diskussionen om hälsningsfraser i e-post så var det en person som lämnat ett meddelande på min svarare: "Ja hej det är NN, jag skulle vilja prata med dig men jag antar att du är på semester eller inte har tid med mig så jag får väl försöka ringa igen senare."
Personen försökte ringa när jag satt på veckogenomgång med mitt team.

Blev lite trött av martyrtonen personen har. Det är alltså ingen jag känner privat, enbart en person som har kontakt med mig pga jobbet.
Oj, vad oprofessionellt det lät!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 397
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
67 68 69
Svar
1 376
· Visningar
38 368
Senast: Enya
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 748
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp