Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har också glögg kvar är sugen närmare helgen.Ooh... jag är ju förkyld. Det är höst. Jag har kopiösa mängder glögg kvar sedan förra glöggsäsongen.
Jag känner en plan utforma sig
Edit: Givetvis finns det färdiga romrussin också och någon form av nötter borde jag kunna skaka fram. Krispreppad osv
Vi har också glögg kvar är sugen närmare helgen.
Jag har varit på en renskiljning och tillhörande slakt som barn och det gav mig minnen för livet som är allt annat än trevliga.Återhämtar mig från en fantastisk Jokkmokkshelg.
Fick vara med på sarvslakt. Vilka underbara djur!
Det är svårt att tycka synd om dig, trots förkylning, med den krishanteringenOoh... jag är ju förkyld. Det är höst. Jag har kopiösa mängder glögg kvar sedan förra glöggsäsongen.
Jag känner en plan utforma sig
Edit: Givetvis finns det färdiga romrussin också och någon form av nötter borde jag kunna skaka fram. Krispreppad osv
För er som minns min fågelhistoria med den Heliga Ibisen från förra veckan, kan jag uppdatera med att fågeln försvunnit från slakteriet där jag jobbar. Däremot hittade jag både fågeln och hans vänner hemma hos bonden idag . De har nu slagit sig ner på hans gödselstack!
Det har också blivit bekräftat att de har rymt från det lokala fågelzoot, som har vissa problem med att infånga dem igen .
Visa bifogad fil 100853
Snygg häst! varför slutade du rida/med hästar?Får mig att tänka på att jag nog typ aldrig ramlat av. Iallafall inte efter ponnyåren. Ändå haft häst i 20 plus år. Är problemet att eleverna inte kan göra en korrekt galoppfattning? På min häst räckte det med att öppna höften. Iofs hade ngn klämt åt honom för kung och fosterland eller använt skänklarna i ngn övertydlig gest kanske han också exploderat? Tror aldrig ngn testat
”Är man stor måste man vara snäll”
Visa bifogad fil 100817
Det känns oerhört exotiskt! Dock begränsad storlek på publiken där, långt ute på landet, utanför ett minimalt litet samhälle. Men vem vet, det kanske är lite blyga fåglar som inte gillade uppmärksamheten på den (nästan lika minimala) fågelzooet ?Kanske inte något en väntar sig att se på en dansk bondgård De utgör ju ett exotiskt inslag iaf
Snygg häst! varför slutade du rida/med hästar?