Vad gör vi del CLXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
50B593CB-C2BD-486B-9930-82BD30F80032.webp
 
För er som minns min fågelhistoria med den Heliga Ibisen från förra veckan, kan jag uppdatera med att fågeln försvunnit från slakteriet där jag jobbar. Däremot hittade jag både fågeln och hans vänner hemma hos bonden idag 😅. De har nu slagit sig ner på hans gödselstack!

Det har också blivit bekräftat att de har rymt från det lokala fågelzoot, som har vissa problem med att infånga dem igen 😂.

23A56FC9-4C30-4910-B5F9-AEEB0D988781.webp
 
För er som minns min fågelhistoria med den Heliga Ibisen från förra veckan, kan jag uppdatera med att fågeln försvunnit från slakteriet där jag jobbar. Däremot hittade jag både fågeln och hans vänner hemma hos bonden idag 😅. De har nu slagit sig ner på hans gödselstack!

Det har också blivit bekräftat att de har rymt från det lokala fågelzoot, som har vissa problem med att infånga dem igen 😂.

Visa bifogad fil 100853

Kanske inte något en väntar sig att se på en dansk bondgård :laugh: De utgör ju ett exotiskt inslag iaf :D
 
Får mig att tänka på att jag nog typ aldrig ramlat av. Iallafall inte efter ponnyåren. Ändå haft häst i 20 plus år. Är problemet att eleverna inte kan göra en korrekt galoppfattning? På min häst räckte det med att öppna höften. Iofs hade ngn klämt åt honom för kung och fosterland eller använt skänklarna i ngn övertydlig gest kanske han också exploderat? Tror aldrig ngn testat 😅

”Är man stor måste man vara snäll” ❤️

Visa bifogad fil 100817
Snygg häst! :love: varför slutade du rida/med hästar?
 
Snygg häst! :love: varför slutade du rida/med hästar?

Tack! Min pappa gick bort, jag ärvde hästarna efter honom men kände att det blev lite för tungt med allt. Skaffade en riktigt bra fodervärd till hingsten, en ambitiös och mkt duktig tjej som skulle tävla honom. Tyvärr fick han en skada och jag valde att ta bort honom då det hade blivit en för lång konvalescens för den typen av häst. Dock glad att pappa slapp vara med om detta då den hästen var hans absoluta ögonsten.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 436
· Visningar
40 312
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 760
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Husköpstråden del 3
  • Tvättstugedrama
  • Skaffa barn eller inte

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp