Vad gör vi del CLXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kaffe, nybakade scones och brasa i kaminen.... :) Det var bara 3 grader varmt här nyss, så huset var 18 grader och väldigt fuktigt. Vi måste befinna oss i ett köldhål för väderkartan på Nyhetsmorgon visade inte alls sådana låga temperaturer som vi har nu.... Men, men det ska nog gå upp till 18-19 grader idag, så DET blir ju trevligt :) !
 
Vaknade tidigt så det var lika bra att snöra på sig löparskorna.
Fin men kall septemberdag.
Nu frukost innan det blir en sväng på marknaden.
BBEFC281-FAE2-49E7-9339-476357459DF6.webp
 
Så konstigt för på den VC jag var igår och vaccinerade så var det ingen som sa att man skulle sitta kvar. Dom som var innan mig gick bara, en frågade men sköterskan sa att hen kunde gå om det gått bra vid tidigare doser. Jag gick faktiskt också direkt efter min spruta.
Alla andra gånger jag har suttit kvar.
Här stod det stora skyltar och fanns ett tydligt område med utställda stolar. Dessutom påminde de vid själva vaccinationen. Såg att någon gick direkt och många satt en stund men inte alla 15.
 
Solar badar och äter gott. 2 nätter kvr innan jag är tillbaks i Sverige. Försöker få in terrängen på svt men går sådär

Jaja.

Jag har iallafall fåttmöjlghet att simm bland sköldpaddor. När mN simmar bredvid dem ser deras huvuden ut som ormhuvuden och snabba är de. Kom en stor jäkel mot mig så jag simmade tillåten och njöt av att se dem simma runt andra istället. Efter lunch ska vi ut och snorkla
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20220915-172807_Gallery.webp
    Screenshot_20220915-172807_Gallery.webp
    64,3 KB · Visningar: 58
Inledde dagen med att fastna i hissen på väg ner till tvättstugan. Hade naturligtvis inte med mig mobilen heller 😅👌🏼
Insåg sen att det var gallergrinden som verkade glapp så fick hålla i den manuellt för att hissen skulle tuffa igång igen och jag kunde ta mig ut. Måste nu sätta upp en lapp så ingen annan fastnar 🙃
 
Inledde dagen med att fastna i hissen på väg ner till tvättstugan. Hade naturligtvis inte med mig mobilen heller 😅👌🏼
Insåg sen att det var gallergrinden som verkade glapp så fick hålla i den manuellt för att hissen skulle tuffa igång igen och jag kunde ta mig ut. Måste nu sätta upp en lapp så ingen annan fastnar 🙃
Fy vad läskigt att fastna i en hiss!
Skulle få panik, avskyr hissar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
67 68 69
Svar
1 379
· Visningar
38 507
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp