Vad gör vi del CLXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inledde dagen med att fastna i hissen på väg ner till tvättstugan. Hade naturligtvis inte med mig mobilen heller 😅👌🏼
Insåg sen att det var gallergrinden som verkade glapp så fick hålla i den manuellt för att hissen skulle tuffa igång igen och jag kunde ta mig ut. Måste nu sätta upp en lapp så ingen annan fastnar 🙃
Jag fastnade mellan våning 4 och 5 i en silo en gång. Ingen täckning på telefonen. Miniliten hiss, knappt 1kvm. Det var lite otäckt :nailbiting:
 
Före:
15258CAD-8997-4F95-8871-7D1D4CE049C6.webp
 
Inledde dagen med att fastna i hissen på väg ner till tvättstugan. Hade naturligtvis inte med mig mobilen heller 😅👌🏼
Insåg sen att det var gallergrinden som verkade glapp så fick hålla i den manuellt för att hissen skulle tuffa igång igen och jag kunde ta mig ut. Måste nu sätta upp en lapp så ingen annan fastnar 🙃
Gamla hissar är lite otäcka.... :nailbiting: De brukar gnissla, knaka och ha sig också....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
67 68 69
Svar
1 379
· Visningar
38 507
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp