Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fastnade mellan våning 4 och 5 i en silo en gång. Ingen täckning på telefonen. Miniliten hiss, knappt 1kvm. Det var lite otäcktInledde dagen med att fastna i hissen på väg ner till tvättstugan. Hade naturligtvis inte med mig mobilen heller
Insåg sen att det var gallergrinden som verkade glapp så fick hålla i den manuellt för att hissen skulle tuffa igång igen och jag kunde ta mig ut. Måste nu sätta upp en lapp så ingen annan fastnar
Gamla hissar är lite otäcka.... De brukar gnissla, knaka och ha sig också....Inledde dagen med att fastna i hissen på väg ner till tvättstugan. Hade naturligtvis inte med mig mobilen heller
Insåg sen att det var gallergrinden som verkade glapp så fick hålla i den manuellt för att hissen skulle tuffa igång igen och jag kunde ta mig ut. Måste nu sätta upp en lapp så ingen annan fastnar
Vad ska jag göra ju då?!
Sådär gör Princeponnyn när han inte vill att man ska borsta leran på halsen och huvudet. Lite falsk kärlek liksom
Gamla hissar är lite otäcka.... De brukar gnissla, knaka och ha sig också....
Jag fastnade mellan våning 4 och 5 i en silo en gång. Ingen täckning på telefonen. Miniliten hiss, knappt 1kvm. Det var lite otäckt