Vad gör vi del CLXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och samlar ork. Har jordens hjärtklappning (medicinrelaterat)
Behöver gräva ner fådda lökar i en rabatt och minera runt plommonträden med alliumlökar.

Borde ta en promenad med hund också men det kommer orken inte att räcka till tror jag. Vi har byakväll i bygdegården och jag behöver vara på plats.
 
Ligger med feber ont i kroppen och huvudet som väntat efter fjärde sprutan...
Börjar känna mig bättre men det säger jag ju inte högt så klart. Vi har full koll på terräng hoppningen
 

Bifogade filer

  • 20220917_125041.webp
    20220917_125041.webp
    278,9 KB · Visningar: 63
Har precis gjort klart en tröja som saknat mudd på ena ärmen ett par månader. Nu är det bara att fästa trådarna kvar.

Jag har en del ångest över att inte ha några planer i helgen eller träffa andra personer, jag trivs med att vara ensam men en hel vecka utan att träffa ändra tär på mig. Tror såklart att alla andra har en superspännade och rolig helg också.

Nu ska jag ut på en långpromenad i höststormen, just nu uppehåll och hoppas att det fortsätter så. Funderar på att gå runt sjön vilket är ca 1 mil men lite orolig för om min gamla vovve tycker det är väl långt, speciellt efter att vi tog en rätt lång promenad igår kväll också.
 
Fick lite prestationsångest med det vita vinet. Så gick en sväng till Systembolaget och införskaffade ett annat.
Naturligtvis råkade sikta min stalker. FML. Dök ner bakom en barnfamilj vid box-vinhyllan. Lyckligtvis hann han ej se mig. Har alltså blockat honom överallt. Han ringde dock för ngn dag sedan från ett nytt nummer. LyckligtVIS svarade jag inte men han spelade naturligtvis in ett meddelande på röstsvar. Orkade bara höra först meningarna men det räckte så att säga.
 
Var ute och gjorde några ärenden med mamma. Jag behövde köpa några saker till fotoalbumet som jag håller på att göra till pappa och mamma hade några saker som hon behövde. Är nu hemma igen men är helt slut :sleep:

Så nu ska jag vila en stund. Sen måste jag fortsätta med fotoalbumet. Måste lista ut hur jag ska kunna skriva ut bilderna i den storleken jag vill ha dem och samtidigt optimera hur mycket (lite) papper som går åt.

Ska även hinna med att äta något :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 382
· Visningar
38 681
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Jag undrar om det är något man kan göra vid ett mindre antal tillfällen även med ett pyttelitet abonnemang, eller om det är fantasier...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Svartkatt
·
Tjatter Jag har beställt ett mjukisdjur som kallas kärleksuttern. Det är alltså ett mjukisdjur för vuxna som sover dåligt. Den har flera...
2
Svar
22
· Visningar
2 753
Senast: Zinfernia
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 660
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp