Eller att låta hästen vila till maj?
Naj! Trååååkigt...!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller att låta hästen vila till maj?
Idag ska min bil få dubbdäck, men den ser ut som en iglo, funderar på om jag ska vara miljöbov o gå ut o ställa den på tomgång en stund, så inte varken jag eller hunden fryser fast i den innan den blir varm
Gjorde det, så slipper jag leta fram en isskrapa oxåGör det. Jag har inga som helst betänkligheter att göra det om det behövs. Min kropp mår inte bra av en kall bil helt enkelt.
Jag och en kompis har börjat fira tillsammans med våra respektive och typ en-två personer/familjer till. Vi lagar mat och spelar spel. Inget fylleslag utan gott att äta och dricka, sen kikar vi på fyrverkerier. Så himla skönt!Fick frågan idag om jag och sambon vill fira nyår hemma hos en vän. Jag hade funderat lite på att fråga henne tidigare, men fick intrycket av att hon kanske hade andra planer då. Tydligen hade jag uppfattat det fel och hon ville jättegärna ses för just sådant lugnt firande som jag gärna har. Kommer nog bli hur bra som helst. Ser jättemycket fram emot det nu
Det gör grannen när de skottar snö. Startar bilen skottar snö länge stänger av och går in i huset. Högst oklart varför de gör så.Idag ska min bil få dubbdäck, men den ser ut som en iglo, funderar på om jag ska vara miljöbov o gå ut o ställa den på tomgång en stund, så inte varken jag eller hunden fryser fast i den innan den blir varm
Jag hade det på känn att de skulle höja men inte med 4 kr.Men vad värre är, är att postmordsj*vla höjer portot med 4 spänn på en gång från årsskiftet. 22 spänn för ett sketet frimärke för 50 gram post. Sjukligt så det heter duga. Blir det dödsstöten för tradera och liknande sidor tro.
Jag hade det på känn att de skulle höja men inte med 4 kr.
Har hamstrat lite frimärken, skriver ju mycket brev. Köpte för ca 2000 kr för några månader sen och för 3000 kr nu i dec.
De är valörlösa så går att använda som porto även efter 1/1.
Lånebilen från verkstaden har inget motorvärmaruttag.Gjorde det, så slipper jag leta fram en isskrapa oxå