Vad gör vi? Del CCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag önskar det var så men är inte hållbart för mig.. vill sova helst 23 - 09 får att på något sätt få vettig sömn. Men det är inte lätt att somna utan indomningstabletter när man har svårt med insomningen..:angel:

Hade jag bara fått hjälp med att somna så hade jag kunnat sussa i vettig tid och sova hela natten. Men nä.... får väl börja dricka rödvin varje kväll

Det är nått konstigt skit som verkar gå. Jag har känt mig krasslig nån kväll/vecka eller nån helg men inte mer än så det har inte brutit ut. Detta har pågått i säkert nån månad. Flera på jobbet har sagt samma. En på jobbet gick hem förra tisdagen. Hon hade influensa liknande med ont i kroppen soppslut i kroppen kände sig febrig tog febern ingen feber gick ett par timmar tar febern igen nä inte då heller. Inte snorig inte hostig. Dottern var hes i söndags och måndag. Vi sa hon skulle vara hemma tisdagen. Tisdagen vaknar hon frusen ont i kroppen orkeslös. På kvällen ingen feber. Idag lite snorig

Ja, jag var ju sjuk och hängig i nästan fyra veckor. Riktigt dålig först och sedan små omstarter med hosta och svullna bihålor. Väldigt irriterande.

I dag hade vi bla himmel och stralande sol. I skuggan fros man ... i solen blev det varmt och skont. Pa den sidan av kroppen som solen kom at. :cautious:
Jag stallde ut en termometer i solen, det var 28-29*C pa sidan som solen sken pa ... Pa sidan i skuggan var det ungefar 15*C. Inte konstigt att vi har problem med att valja klader pa morgonen.🙄:cool:

Att jag kom upp och ut på motionsrundan känns som en mindre bragd.
-1 och kanske den sista rundan på barmark. Vill inte ha snö!
Längtar så otroligt efter julledigheten. 12 arbetsdagar kvar.
Jobb 8-15:30 idag.
IMG_1848.webp

Trött! En kompis jobbar i skolan o säger snart jullov! Är så avis på deras ledigheter och ändrade tider på lov. Men vill inte jobba på skola så får snällt infinna mig i ”det vanliga hjulet” 😁
trivs bra på nya jobbet, att jag inte ens bytt innan, snacka om slöseri av livet.
Nåväl, dags att arbeta!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 433
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 559
Senast: tanten
·
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
33 34 35
Svar
687
· Visningar
20 144
Senast: MJLee
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
77 352

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat