Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag önskar det var så men är inte hållbart för mig.. vill sova helst 23 - 09 får att på något sätt få vettig sömn. Men det är inte lätt att somna utan indomningstabletter när man har svårt med insomningen..
Hade jag bara fått hjälp med att somna så hade jag kunnat sussa i vettig tid och sova hela natten. Men nä.... får väl börja dricka rödvin varje kväll
Liten?? Och det kommer från någon som har samma höjd som en tax
Det är nått konstigt skit som verkar gå. Jag har känt mig krasslig nån kväll/vecka eller nån helg men inte mer än så det har inte brutit ut. Detta har pågått i säkert nån månad. Flera på jobbet har sagt samma. En på jobbet gick hem förra tisdagen. Hon hade influensa liknande med ont i kroppen soppslut i kroppen kände sig febrig tog febern ingen feber gick ett par timmar tar febern igen nä inte då heller. Inte snorig inte hostig. Dottern var hes i söndags och måndag. Vi sa hon skulle vara hemma tisdagen. Tisdagen vaknar hon frusen ont i kroppen orkeslös. På kvällen ingen feber. Idag lite snorig
-3 dessutom. Va fasen.
Bara 3 här så idag tävlar jag inte mot dig hahahhaJag kontrar med -16
Jag har ridit i ca -25. Det var uppfriskande. Var nog ute i 1,5 timme och hästen blev bara piggare."Ha det så skönt" sa mamma när jag sa hej då. Jag ska rida i -10, verkligen jätteskönt
-10 här med. Eller var iaf vid 5 i morse så blev säkert kallare när solen gick upp."Ha det så skönt" sa mamma när jag sa hej då. Jag ska rida i -10, verkligen jätteskönt
"Ha det så skönt" sa mamma när jag sa hej då. Jag ska rida i -10, verkligen jätteskönt