Vad gör vi? Del CCV

Ge mig julledigt!
Gick till apoteket och löste ut p-spruta och köpte mitt favoritshampoo.
Sen gick jag till ICA och handlade lite nödvändigheter.
Ätit orimligt starka nudlar.
Sen har jag ätit choklad. Jag försöker att inte äta onyttigt på veckorna men jag bedömde att det var värt att få dämpa suget.

Värmer en matlåda i micron och käkar en illamåendetablett. Mår fruktansvärt känner jag. Trött, huvudvärk, hängig, illamående, yr. Inte alls i skick känner jag. Hoppas på att jag kan äta, men illamåendet blossade upp när jag drack en klunk så vet inte om det kommer gå bra. Känns inte som migrän heller. Var hemma för ep i går och i dag för den här huvudvärken som inte vill ge sig, har tvärtom bara blivit sämre under dagen. Hade tänkt jobba i morgon, var hemma för ep två dagar förra vecka, trötthet och någonslags förkylning förra vecka så jobbade bara 1 av fem dagar. Kanske har jag något skit i kroppen, eller så är det höjningen av epilepsimedicinen som slagit ut mig. Oavsett skitjobbigt.

Kanske har jag något skit i kroppen, eller så är det höjningen av epilepsimedicinen som slagit ut mig. Oavsett skitjobbigt.
Det är nått konstigt skit som verkar gå. Jag har känt mig krasslig nån kväll/vecka eller nån helg men inte mer än så det har inte brutit ut. Detta har pågått i säkert nån månad. Flera på jobbet har sagt samma. En på jobbet gick hem förra tisdagen. Hon hade influensa liknande med ont i kroppen soppslut i kroppen kände sig febrig tog febern ingen feber gick ett par timmar tar febern igen nä inte då heller. Inte snorig inte hostig. Dottern var hes i söndags och måndag. Vi sa hon skulle vara hemma tisdagen. Tisdagen vaknar hon frusen ont i kroppen orkeslös. På kvällen ingen feber. Idag lite snorig

Det är nått konstigt skit som verkar gå. Jag har känt mig krasslig nån kväll/vecka eller nån helg men inte mer än så det har inte brutit ut. Detta har pågått i säkert nån månad. Flera på jobbet har sagt samma. En på jobbet gick hem förra tisdagen. Hon hade influensa liknande med ont i kroppen soppslut i kroppen kände sig febrig tog febern ingen feber gick ett par timmar tar febern igen nä inte då heller. Inte snorig inte hostig. Dottern var hes i söndags och måndag. Vi sa hon skulle vara hemma tisdagen. Tisdagen vaknar hon frusen ont i kroppen orkeslös. På kvällen ingen feber. Idag lite snorig
Mykoplasma. Grattis eller nå´t, det beteer sig så där mysko i en månad eller två innan det klingar av... :meh:

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 353
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 895
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
291
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 003

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sadelfråga
  • Dressyrsnack 17
  • Shettistråden del II