Vad gör vi? Del CCV

Just kommit in från en kall men uppfriskande promenad. Hundarna har intagit sin plats framför kaminen och jag har värmt upp gårdagens middag.

Laddar för ridturen ikväll. Dem kommer bli kaaaaaall!

Visa bifogad fil 158035
En nästan likadan hade jag på gården. Schäferkorsningen låg ofta nära eller med tassarna under, tills det luktade bränt hår och jag släpade bort honom. Knäpphund, saknar honom fortfarande.

Ooooooh kontrasterna!!! 😂 Klädde mig rejält. Blev svett i stallet. Sätter mig i sambons bil (fick bli den idag med då min frusit fast i förardörren- nåja bra att hans med rullar) och den är såklart iskall för arslet då den har lädersäten. Lika kallt nu som de var asheta och vidrigt varma på vägen hem från västkusten i somras i 28 grader när acn inte funkade första halva resan...kontraster som sagt 😂

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 353
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 895
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
291
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 003

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Sadelfråga
  • Dressyrsnack 17
  • Shettistråden del II