Vad gör vi? Del CCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just kommit in från en kall men uppfriskande promenad. Hundarna har intagit sin plats framför kaminen och jag har värmt upp gårdagens middag.

Laddar för ridturen ikväll. Dem kommer bli kaaaaaall!

Visa bifogad fil 158035
En nästan likadan hade jag på gården. Schäferkorsningen låg ofta nära eller med tassarna under, tills det luktade bränt hår och jag släpade bort honom. Knäpphund, saknar honom fortfarande.

Vad härligt det är att vara hemma när man varit iväg ett tag :love: Det blev att åka till flera apotek på olika sjukhus för att få ut alla mediciner, vad tröttsamt att det är så numera... Så ikväll ska jag bara titta på TV, äta take away och mysa med katten :)

Ooooooh kontrasterna!!! 😂 Klädde mig rejält. Blev svett i stallet. Sätter mig i sambons bil (fick bli den idag med då min frusit fast i förardörren- nåja bra att hans med rullar) och den är såklart iskall för arslet då den har lädersäten. Lika kallt nu som de var asheta och vidrigt varma på vägen hem från västkusten i somras i 28 grader när acn inte funkade första halva resan...kontraster som sagt 😂

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 433
  • Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 561
Senast: tanten
·
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en...
34 35 36
Svar
706
· Visningar
20 714
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
77 353

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka