Ja, det var lite lägre än väntat, men med så stjärnklart igår brukar det kunna dra iväg. Nöjd med att det ändå bara varit en kortare stund än så inomhus inte når sin botten än, 17,7 efter en halvtimmes eldande är finfint.Fy tusan vad kallt, -9 nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det var lite lägre än väntat, men med så stjärnklart igår brukar det kunna dra iväg. Nöjd med att det ändå bara varit en kortare stund än så inomhus inte når sin botten än, 17,7 efter en halvtimmes eldande är finfint.Fy tusan vad kallt, -9 nu
Men det kan bli en rätt kul forumtråd av ”autofail”!Jag har aldrig haft autocorrect på min telefon och skulle absolut inte vilja ha det heller. Förslag, ja. Rättning, nej.
Ja det är lax.Ser gott ut! Vad är det i snittarna? Lax?
Ja det är lax.
Fy tusan vad kallt, -9 nu
Fy tusan vad kallt, -9 nu
Jag skulle ge dem. Min Marodör fick kapplastavar förra året i julklapp. Då var han 6 månaderKöpte en massa träleksaker till lilleman i julklapp. Såg nu att det står 2+ på flera av dem. Ska han få dem ändå eller är det dumt? Han är åtta månader till jul. Det är inga små delar, men det kanske är för avancerat tänker jag? Eller tänker jag för mycket?
Nej, 69 kr i månGratis? Känner mig skeptisk mot tv4 sen tjorvet under helgen
Bra, då tänker jag bara för mycketJag skulle ge dem. Min Marodör fick kapplastavar förra året i julklapp. Då var han 6 månader
sjönk till 13, du leder än-15 här. Skjut mig
Du kan avsluta nu. Det gäller fram till slutet av december.Nej, 69 kr i mån
Men jag avslutar det så fort jag hunnit se allt från SIHS
Exakt! Så länge det inte är smådelar så är det typ lugnt tycker jag.Bra, då tänker jag bara för mycket
Om inte annat kan han ju tugga lite på dem.