Med snö och närmare 10 minusgrader ute fick jag ännu mer julfeeling (snön får gärna ligga kvar året ut, den gör så mycket för julstämningen ) och tog en mugg varm oboy och en candycane och satte mig och slog in årets första julklappar .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varit på julbordet med jobbet.
Så gott!
Nu är jag trött 13 arbetsdagar kvar till julledigt.
Visa bifogad fil 157961
Var kan man se den?Tittar på matinén från SIHS med en sovande katt i knäet
Tv4 playVar kan man se den?
Gratis? Känner mig skeptisk mot tv4 sen tjorvet under helgenTv4 play
Fy vad trist att man inte uppskattar sina medarbetare mer. Vi kör julbord på julavslutningen, stans skaldjursjulbord. Sen finns det annat också men de flesta i personalen håller sig till skaldjuren. Vi får betala dricka själva, vatten finns naturligtvis på borden. Det brukar vara mycket trevligt och noll supa eller lekar.Lyxigt!
Vi bjuds på ”julfest”, åkte förra året (för första gången) och det utlovades mat och dessert. Maten var hamburgare som grillats ute i -20° och därmed var iskalla vid servering. Desserten vet jag inte för jag och kollegan begav oss innan den kom på bordet, eftersom det skulle supas friskt och lekas diverse göra-bort-sig-lekar däremellan.
Såatteee… ja.
Jag har aldrig haft autocorrect på min telefon och skulle absolut inte vilja ha det heller. Förslag, ja. Rättning, nej.Känns som om det bara är jag som skriver i autocorrect-tråden.
https://www.bukefalos.se/threads/damn-you-autocorrect.1490252/