Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Braständare är smidigare.Jäkla tändstickor ibland. Nuvarande ask har varit ett jäkla skämt med stickorna. Nu när jag tände och det återigen sprätte gnista, denna gång nuddade den vid handen fick jag nog och eldar upp resten av skiten .
Varför är jag inte kallad på intervju ännu?!
Jo, använt det innan, får gå tillbaka till demBraständare är smidigare.
Då äter jag oftast min safe food. Som jag just nu har slut på...Tänkte åka på loppis en bit bort för att se om jag hittar någon bra julklapp, men måste äta först och jag är verkligen inte sugen på något. Hungrig dock.
Mycket irriterande när man är en sån som inte bara kan äta vad som helst.
Samma här, men inget sånt hemma jag heller.Då äter jag oftast min safe food. Som jag just nu har slut på...
Igår kväll! Så chefen har haft en halv arbetsdag på sig att ringa mig angående intervju. Slött.Hm... när var det nu du lämnade in ansökan? Lite otålig, eller?
Igår kväll! Så chefen har haft en halv arbetsdag på sig att ringa mig angående intervju. Slött.
Å, det är hemskt.Kattpisset förföljer mig. Jag får lukthallucinationer och tycker ALLT luktar piss.
I själva verket är det vid dörröppningen mellan kök och kontor det stinker. Brädgolv med rejäla springor.
Nu har jag stoppat springorna i golvet där fulla med bikarbonat. Få se om det har någon verkan.
Det gör jag nästan varje dag.Fantiserar om vad jag skulle göra om jag plötsligt hade några miljoner.
Blir man väl aldrig för gammal för