Vad gör vi? Del CCV

Vitt slask ute som sen ska frysa på.
Planeringen för dagen är 5 km skogspromenad. Ser jag fram emot det? Nej men jag behöver mina promenader.

Jäkla tändstickor ibland. Nuvarande ask har varit ett jäkla skämt med stickorna. Nu när jag tände och det återigen sprätte gnista, denna gång nuddade den vid handen fick jag nog och eldar upp resten av skiten 😡. Nu ska jag se till att få upp värmen här hemma och sitta och plugga innan lunch och det är dags att ge sig ut i snön igen och åka och luncha hästarna och fixa boxarna 😊.

Lite uttråkad. Hade tänkt att jag skulle gå en längre promenad till sjön och bokskogen någon gång den här ledigheten, men det regnar/snöar och blåser så jag känner inte att jag vill vara ute så länge.
Linus sover på ett fårskinn.

Tänkte åka på loppis en bit bort för att se om jag hittar någon bra julklapp, men måste äta först och jag är verkligen inte sugen på något. Hungrig dock.
Mycket irriterande när man är en sån som inte bara kan äta vad som helst.

Blev inget sim, jag glömde badkläderna hemma :banghead: fick med allt annat, utom just badkläderna..

Jaja, jag fick lite handlat i varje fall.

Kattpisset förföljer mig. Jag får lukthallucinationer och tycker ALLT luktar piss.
I själva verket är det vid dörröppningen mellan kök och kontor det stinker. Brädgolv med rejäla springor.

Nu har jag stoppat springorna i golvet där fulla med bikarbonat. Få se om det har någon verkan.
Å, det är hemskt.
Vår förra katt protestkissade när vi flyttade till lägenhet och till slut tyckte vi att allt slank kattpiss.
Kattan var gammal, liksom din och väldigt fäst vid mig så hon fick somna in till slut. Min älskade hjärtekatt!
Hoppas att du lyckas fånga in kisse snart. :heart

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 342
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 883
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
289
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
57 992

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Fuxhingst
  • Hästmänniskans hjärnspöken!
  • Dressyrsnack 17