Vad gör vi? Del CCV

Huuu. Ser på Elitstyrkans hemligheter och nu utsätts de för drygt 40 graders värme och ska hålla igång på gåband i allt brantare lutning. Läkaren i programmet säger att det är farligare att utsättas för värme än kyla och liknar en överhettad människa vid ett kokt ägg 🙃.

Cyklat hem från stallet i ösregnet. Nu sitter jag i sängen och lyssnar på det istället, mycket mysigare. :love:

Är jättehungrig men känns känns för sent att fixa något :cautious: Ska försöka hålla ut till frukost!
Plugga lite körkortsteori och scrolla lite innan sovdags tror jag.

Jag ska.. SKA ligga i sängen senast halv ett ikväll. Ingen ursäkt, inget tupplurande i soffan, inget trams.
Sitter just nu och ser lite strunt på YT och känner att det vore alldeles för lätt att bara tippa omkull som jag gjort ungefär hela senaste veckan. Sömnen har varit skit och ingenting.
Ikväll ska jag göra färdigt och sedan faktiskt lägga mig, så det så! Kanske till och med sova på riktigt.

1000010145.webp
Kvällsmys med katten :heart

Panik. Trodde jag missat ett läkarbesök idag den 3. Eftersom det är den 3 (i 45 minuter), dvs mitt läkarbesök är klockan 13:00 idag :angel:

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Lagar mat, gnocchi alla Sorrentina. Kisse myste med matte på TV-soffan igår.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
62 351
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
76 894
Hemmet Jag överväger att köpa en sån textiltvättsmaskin. Sett några ploppa upp på sociala medier och det ser ju extremt smidigt ut. Vill dels...
Svar
7
· Visningar
291
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
58 001

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka